۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
حرکت توکن استلار در بازه محدود قیمت| احتمال افزایش قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت توکن استلار در بازه محدود قیمت| احتمال افزایش قیمت وجود دارد

قیمت توکن رمز ارز استلار طی چند روز گذشته در محدوده باریکی از قیمت قرار گرفته که دلیل آن، ادامه نگرانی‌ها در مورد آینده صنعت ارزهای دیجیتال است.

به گزارش بازار، قیمت توکن رمز ارز استلار طی چند روز گذشته در محدوده باریکی از قیمت قرار گرفته که دلیل آن، ادامه نگرانی‌ها در مورد آینده صنعت ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر، توکن XLM با قیمت ۰.۱۴۰۰ دلار معامله می شود که این قیمت حدود ۳۷ درصد بالاتر از پایین ترین سطح هفته گذشته آن، یعنی ۰.۱۰۲۳ دلار است. در نتیجه، ارزش کل بازار استلار در حال حاضر به ۳.۴۹ میلیارد دلار می رسد که آن را در میان یکی از ۳۰ ارز دیجیتال برتر جهان قرار می دهد.

فروپاشی لونا و شبکه ترا بر استلار نیز درست مانند باقی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر منفی گذاشته است. استلار با انتشار بیانیه‌ای پس از سقوط بونا از اعمال مقررات سختگیرانه برای فعالیت استیبل کوین ها حمایت کرد. در بیانیه آمده است: «یک استیبل کوین باید بتواند به ماهیت خود وفادار باشد و آنچه در این هفته شاهد آن بودیم، ثابت کرد که باید تفاوت میان استیبل کوین های واقعی را از غیر واقعی تمییز داد.»

پیش بینی قیمت استلار

حرکت توکن استلار در بازه محدود قیمت| احتمال افزایش قیمت وجود دارد

نگاهی دقیق تر به عملکرد استلار نشان می دهد که تحرک قیمت این ارز در بازار، با ارزهای دیگری مانند بیت کوین و اتریوم انطباق داشته و از آنها تبعیت می کند. به عنوان مثال، بیت کوین همچنان در محدوده ۳۰۰۰۰ دلار و اتریوم نیز در محدوده ۲۰۰۰ دلار باقی مانده اند. استلار همچنین با سقوط به حدود ۰.۱۰۲ دلار، یک الگوی چکشی تشکیل داد.

در حال حاضر، قیمت استلار در میانگین متحرک قیمت ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در نوسان بوده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی پایین تر از سطح خنثی در ۵۰ حرکت کرده است. همچنین نمودار قیمت، یک الگوی مثلثی را تشکیل داده که به رنگ مشکی نشان داده شده است.

بنابراین، در این مرحله، چشم انداز قیمت استلار تقریبا خنثی است. حرکت به سمت بالای ضلع بالای الگوی مثلث با قیمت ۰.۱۴۵۰ دلار نشان دهنده برتری گاوها خواهد بود. به این ترتیب، با هدف قرار دادن نقطه مقاومت ۰.۱۶۰۰ دلار توسط گاوها، استلار احتمالاً به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۱۳۳۶ دلار نیز نمای صعودی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha