۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
رمز ارز سولانا بر سر دو راهی اصلاح یا افزایش قیمت| فعلا از معامله اجتناب کنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

رمز ارز سولانا بر سر دو راهی اصلاح یا افزایش قیمت| فعلا از معامله اجتناب کنید

با توجه به قرار گرفتن قیمت سولانا بر سر دو راهی کاهش یا افزایش قیمت، بهتر است در حال حاضر از باز کردن هرگونه پوزیشن معاملاتی خودداری نماییم.

به گزارش بازار، قیمت سولانا پس از سقوط هفته گذشته در محدوده باریکی از قیمت قرار دارد. در حال حاضر، قیمت در حدود ۵۵.۶۲ دلار تثبیت شده است که حدود ۵۶ درصد بالاتر از پایین ترین نقطه هفته گذشته است.

در نتیجه، ارزش کل بازار رمز ارز سولانا اکنون به حدود ۱۹ میلیارد دلار کاهش یافته و آن را به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است. ارزش توکن SOL بیش از ۷۹٪ از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

سولانا یکی از موفق ترین پلتفرم های بلاک چین در جهان است. این موفقیت در بسیاری از پلتفرم هایی که در حال حاضر از بلاکچین این ارز استفاده می کنند نیز دیده می شود. به عنوان مثال، مرورگر محبوب Brave که ماهانه بیش از ۵۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند، از شبکه سولانا استفاده میکند.

علاوه بر این، از پلتفرم سولانا برای ساخت StepN، پلتفرم محبوب کسب درآمد مبتنی بر بلاکچین استفاده شده است. دیگر برنامه های کاربردی محبوب ساخته شده بر رویی بلاکچین سولانا عبارتند از رادیوم، اسکوآدز، سروم و اپریکات فایننس.

با اینحال، قیمت توکن سولانا طی چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. قطعی های مکرر و عملکرد ضعیف اکوسیستم DeFi نیز به ضعف تحرک قیمت سولانا کمک کرده است. به عنوان مثال، ارزش کل قفل شده بر روی شبکه سولانا طی سی روز گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته و به ۴.۴۱ میلیارد دلار فعلی رسیده است.

پیش بینی قیمت سولانا

رمز ارز سولانا بر سر دو راهی اصلاح یا افزایش قیمت| فعلا از معامله اجتناب کنید

با مراجعه به نمودار روزانه، متوجه خواهیم شد که قیمت توکن SOL طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. زمانی که قیمت سولانا به زیر سطح حمایت مهم آن در نقطه ۷۶ دلار کاهش یافت، فشار فروش این توکن شتاب گرفت.

سولانا به زیر سطح میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه قیمت خود حرکت کرده است. در عین حال یک الگوی فنجان و دسته معکوس را تشکیل داده که در نمودار، به رنگ آبی نشان داده شده است.

همچنین سولانا یک الگوی نزولی ایجاد کرده است. بنابراین، در حالی که احتمال سود بیشتر وجود دارد، این احتمال نیز وجود دارد که سولانا همچنان به کاهش قیمت خود ادامه دهد؛ چراکه خرس‌ها حمایت کلیدی ۵۰ دلار را هدف قرار خواهند داد. سناریوی جایگزین این است که قیمت سولانا مقاومت مهم ۷۶ دلار را بار دیگر آزمایش کرده و به سمت بالا حرکت کند.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha