۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ایدرو و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت
صبح امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ایدرو و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) درباره استفاده از فرصت‌های داخلی در حوزه ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران؛ بر اساس این تفاهم نامه که فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو و عباس فتحی دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) امضا کردند طرفین در خصوص توسعه داخلی سازی تجهیزات صنعت نفت با هم همکاری خواهند کرد.

‌ایجاد گسترش زمینه‌های همکاری به منظور استفاده از ظرفیت‌های داخل در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات، توانمندسازی تولید کنندگان جهت تولید محصولات با کیفیت داخلی، ارتقای دانش فنی و به روز رسانی دانش فنی تولید کنندگان صنعت نفت از محورهای تفاهم نامه منعقده است.

فرشاد مقیمی معاون نوسازی به بهره‌برداری ایدرو در مراسم امضا این تفاهم نامه گفت:تجربیات کشورهای پیشرو و توسعه یافته نشان می‌دهد تقویت بهبود و تکمیل زنجیره ارزش، تولیدات صنعتی مبتنی بر قابلیت‌های ذاتی و مزیت‌های رقابتی آن‌ها، یکی از مهمترین مولفه‌های تضمین کننده موفقیت صنایع می‌باشد.

مقیمی در ادامه افزود: توسعه تعامل و همکاری بین خریداران و بهره‌برداران تجهیزات، قطعات و ماشین آلات صنعتی و سازندگان آن‌ها و از آن مهمتر ارتقاء شیوه رویکرد تعاملی بین آن‌ها، مهمترین دلیل توسعه نظام پیمانکاری فرعی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته است.

برگزاری سمینار جهت آشنایی سازندگان با راهکارهای تقویت و توسعه برنامه بومیدسازی و استفاده از ظرفیت‌های داخل و همچنین همکاری در ایجاد بانک‌های اطلاعاتی و تشکیل شبکه‌ها درباره کنسرسیوم‌های تولیدی و صادراتی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha