۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
رصد روزانه انبارهای کالا در مازندران/ کمبود کالا نداریم
در گفتگو با بازار مطرح شد

رصد روزانه انبارهای کالا در مازندران/ کمبود کالا نداریم

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به رصد دائمی بازار در استان گفت: انبارهای کالا در استان روزانه رصد و پایش می شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی رصد روزانه از بازارها در استان، مشکل کمبود اقلام و کالاهای اساسی در استان گزارش نشده است، اظهار کرد: وضعیت بازار روزانه رصد و با متخلفان صنفی برخورد می شود.

وی شناسایی انبارهای کالاها را از جمله اقدامات برای مقابله با قاچاق کالا و ارز بیان کرد و گفت: تاکنون شاهد کشف انبارهای غیرمجاز و ثبت نشده در سامانه نیز بوده ایم.

قوانلو با اشاره به استقبال برای ثبت کالاها در استان، تصریح کرد: اگر انبار کالایی در سامانه ثبت نشود مشمول تخلف و جریمه خواهد شد از این رو از صاحبان کالاها و صنایع درخواست داریم نسبت به ثبت اقدام کنند.

قوانلو همچنین با اشاره به تشدید نظارت ها در بازار، شناسایی بیش از ۱۷ هزار واحد صنفی متخلف و تعطیلی بیش از ۳۰۰ مرکز بهداشتی و داروخانه متخلف در سال جاری را از جمله تلاش ها برای مقابله با تخلفات صنفی بیان کرد.

رئیس سازمان صمت مازندران همچنین به عرضه کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در استان اشاره کرد و گفت: اقلام مورد نیاز از جمله شکر، برنج، گوشت، خرما، مرغ و روغن در مراکز منتخب در حال توزیع است.

کد خبر: ۱۵٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha