۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
اهدای ۴ میلیارد تومان ملزومات و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان سمنان
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان خبر داد:

اهدای ۴ میلیارد تومان ملزومات و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان سمنان

سمنان – رئیس اتاق بازرگانی سمنان از اهدای چهار میلیارد تومان ملزومات و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: این کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی فعالان اقتصادی جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان در محل اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه فعالان اقتصادی استان با محوریت اتاق بازرگانی تاکنون چهار میلیارد تومان ملزومات و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های درگیر کرونا اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه سه عدد ونتیلاتور، ۱۰ عدد ونتیلاتور پرتابلی و یک دستگاه الکترو شوک ازجمله تجهیزاتی است که برای بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان خریداری‌شده است، تصریح کرد: پرداخت کمک‌هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی، ۱۰ عدد اکسیمتر، ۱۰ عدد ترمومتر و ملزوماتی همانند ماسک n۹۵، ماسک معمولی، گان یکپارچه، انواع دستکش و لباس‌های یکپارچه ایزوله از دیگر تجهیزات بهداشتی است که خریداری و در بیمارستان‌های این استان توزیع‌شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر لزوم جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی کمک‌های نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا اتاق‌های بازرگانی کشور با تشکل کمپین نفس توانسته‌اند تاکنون ۶۰ میلیارد تومان به شبکه بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با کرونا در کل کشور کمک کنند.

سپاه همواره در کنار مردم

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مجموعه سپاه همواره در شرایط بحرانی در کنار مردم قرار دارد، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تجهیزات و اقلام بهداشتی موردنیاز در بیمارستان‌ها تأمین‌شده است.

سرهنگ حمید دامغان با یادآوری اینکه شیوع این ویروس خسارت‌های سنگینی را به عموم مردم و کسبه وارد کرده است، افزود: بسیاری از مشاغل به‌تبع شیوع این ویروس رونق ندارند و به همین دلیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا این آمادگی را دارد تا در این عرصه با کمک آحاد مردم درصحنه حضور داشته باشد.

وی کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه را ضروری دانست و گفت: یکپارچه‌سازی کمک‌های مردمی و فعالان اقتصادی می‌تواند در بهبود شرایط کنونی به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه مؤثر واقع شود.

کد خبر: ۱۵٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha