۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
«سرقت کابل» چالش مخابرات گلستان| سارقان ۱۰ میلیارد تومان خسارت زدند
مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان خبرداد؛

«سرقت کابل» چالش مخابرات گلستان| سارقان ۱۰ میلیارد تومان خسارت زدند

گرگان- مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان، سرقت کابل ها را چالش مخابرات استان برشمرد و گفت: سارقان سال گذشته بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات گلستان خسارت زدند.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامعلی شهمرادی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی مخابرات، ۷۴ پروژه مخابراتی در گلستان با اعتبار ۶۲۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان افزود: نصب و راه اندازی و ارتقاء تکنولوژی شبکه همراه اول در ۱۸ نقطه، اجرای فیبرنوری و فیبررسانی به مراکز و سایت های مخابراتی برای ارتقاء کیفیت ارتباطات و پایداری آن در ۶۷ نقطه، توسعه پورت های مخابراتی شامل ADSL، FTTH و VDSL در ۲۵ نقطه و افزایش پهنای باند کیفیت ارتباطی در ۱۹ نقطه از جمله این پروژه ها است.

وی با بیان این که کیفیت VDSLبالاتر از ADSL است، ادامه داد: خدمت رسانی FTTH هم از چند سال قبل شروع شده و دو هزار و ۵۰۰ مشترک در استان داریم و امسال این میزان با توسعه پورت ها افزایش خواهد یافت تا مشکل سرعت اینترنت برطرف شود.

شهمرادی در بخش دیگری از سخنان خود سرقت کابل های مخابراتی را چالش مخابرات استان برشمرد و گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار فقره سرقت از مخابرات اتفاق افتاد که بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به این شرکت خسارت زد.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان اضافه کرد: از جمله اقدامات ما برای رفع این معضل ایمن سازی، ارتفاع بالاتر سیم کشی ها، انتقال پست های مخابراتی به درون خانه مشترکان و گشت های شبانه است و از ظرفیت انتظامی، پیمانکاران، و غیره هم استفاده می کنیم.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha