۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟ لیست بهترین گوشی های دنیا در سال ۲۰۲۲ از نظر مردم

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟ لیست بهترین گوشی های دنیا در سال ۲۰۲۲ از نظر مردم

بهترین گوشی دنیا چه نام دارد؟ امروزه همه ما به دنبال خرید بهترین گوشی ها هستیم تا نیاز ما را به خوبی رفع کنند.

به گزارش بازار، بهترین گوشی دنیا چه نام دارد؟ امروزه همه ما به دنبال خرید بهترین گوشی ها هستیم تا نیاز ما را به خوبی رفع کنند. در این بین اصطلاح بهترین گوشی برای هر فرد متفاوت است. به عنوان مثال کسانی که به عکاسی و ثبت دقیق و با کیفیت جزئیات در لحظه نیاز دارند، باید بهترین گوشی از لحاظ دوربین را خریداری کنند. اما گاهی اوقات نیز هدف ما خرید گوشی است که تمامی بازی ها را با سرعت بالا و بدون افت کیفیت اجرا کند. از طرفی برای همه افراد حافظه داخلی زیاد و باتری که شارژ را به خوبی نگه دارد و فورا هم شارژ شود مهم است. بنابراین در پاسخ به این سؤال که بهترین گوشی دنیا چیست؟ باید فاکتورهای مختلفی را براساس هدف خود از خرید در نظر بگیریم. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین گوشی های دنیا ۲۰۲۲ را با یکدیگر بررسی کنیم.

لیست بهترین گوشی های دنیا در سال ۲۰۲۲

در ادامه لیستی از بهترین گوشی جهان در سال ۲۰۲۲ را معرفی می کنیم که در بسیاری از منابع خارجی آنها را بهترین انتخاب برای خریداران موبایل می دانند:

  • سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا:

سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا یقینا اگر بهترین گوشی دنیا ۲۰۲۲ نباشد، برترین گوشی اندرویدی جهان خواهد بود که البته جدیدترین گوشی سامسونگ نیز هست و پرچمدار سری S محسوب می شود. با اینکه نسبت به سایر گوشی های سامسونگ باید هزینه بیشتری بپردازید اما کاملا ارزش دارد. صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی سامسونگ در سال جدید تغییر ظاهر داده و آرایش دوربین جدید هم جذابتر شده است. پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ به طور کامل ارتقا پیدا کرده تا یکی از قویترین و سریعترین گوشی های هوشمند بازار باشد.

دوربین گوشی سامسونگ S۲۲ اولترا قابلیت های خیره کننده ای در تصویربرداری و فیلمبرداری دارد و قابلیت زوم دوربین هم بهبود پیدا کرده است. بزرگترین قابلیت این گوشی اضافه شدن قلم خاص سری سامسونگ است که از سری نوت گرفته شده است. این گوشی با ۸ هسته پردازشی هر کدام به قدرت ۲.۸ گیگاهرتز، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم تا ۱۰ برابر و نسخه های مختلف فضای داخلی از ۱۲۸ تا ۱۰۲۴ گیگابایت تنها بخشی از مزایای این غول جدید کره ای است.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۱:

گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ از آن دسته گوشی های سری نوت است که نسل به نسل بهبود پیدا کرده تا الان که جدیدترین گوشی شیائومی را در دست گرفته اید به آن لقب بهترین گوشی جهان ۲۰۲۲ با قیمت مقرون به صرفه و مشخصات فنی خیره کننده را بدهند. اگر مشخصات فنی عالی و کیفیت بی نظیر صرف نظر از اسم برند برایتان مهم است و قصد ندارید هزینه خیلی زیادی بپردازید، شیائومی ردمی نوت ۱۱ بهترین گزینه است.

پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ این گوشی باعث شده تا حتی برتری قابل ملاحظه ای نسبت به گوشی هایی که دو برابر شیائومی قیمت دارند از خود نشان دهد. دوربین با ۴ لنز مختلف و قدرت فوق العاده بالا در تصویر برداری و فیلمبرداری و قابلیت ذخیره سازی در فرمت فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ویژگی هایی نیستند که بتوان به راحتی از کنار آنها گذشت.

پردازنده ۸ هسته ای با قدرت هر هسته ۲.۴ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لنز واید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو و ثبت عمق و جزئیات هر کدام ۲ مگاپیکسل و امکان ذخیره سازی داده تا ۲۵۶ گیگابایت از مزایا و قابلیت های گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ است. بی دلیل نیست که در لیست بهترین گوشی موبایل دنیا قرار گرفته است.

 بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟ لیست بهترین گوشی های دنیا در سال 2022 از نظر مردم

  • گوگل پیکسل ۶:

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر از نظر قیمت مقرون به صرفه و دوربین و همچنین مشخصات فنی و طراحی ظاهری، قطعا گوگل پیکسل ۶ را معرفی می کنیم. این گوشی در مقایسه با سایر رقبای این لیست نه تنها قیمت کمتری دارد بلکه از لحاظ عملکرد، سرعت و کارایی هم مشابه است که بخاطر وجود چیپ ست Tensor گوگل می باشد.   بد نیست بدانید که دوربین های دوتایی گوگل پیکسل ۶ حتی عملکرد بهتری نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ و آیفون ۱۲ پرو دارند و تقریبا می توان گفت که شفافیت و جزئیات تصاویر بسیار بالاست.

از مشخصات فنی بارز این گوشی می توان به پردازنده اختصاصی Google Tensor با ۸ هسته هر کدام به قدرت ۲.۸ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، دوربین با لنزهای ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسل، فضای ذخیره سازی در مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و آخرین نسخه اندروید ۱۲ اشاره کرد. ضمنا گوشی گوگل پیکسل ۶ بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است.

  • آیفون ۱۳ پرو:

سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا به عنوان بهترین گوشی دنیا در بین موبایل های اندرویدی معرفی کردیم اما در بین موبایل های نسخه iOS قطعا بهترین گوشی دنیا در حال حاضر، آیفون ۱۳ پرو خواهد بود که نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات قابل توجهی داشته است.

پردازنده آیفون ۱۳ پرو از چیپ ست A۱۵ Bionic ساخته شده که پرسرعت ترین پردازنده حال حاضر دنیا و حتی بهتر از پردازنده نسل آخر سامسونگ یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است. اولین گوشی آیفون با نمایشگر ۱۲۰ هرتز است. دوربین اصلی سنسور شیفتینگ قویتر و پیکسل های بزرگتری است. پردازنده اصلی ۶ هسته ای است که قدرت هر کدام به ۳.۲۲ گیگاهرتز می رسد و از این حیث بی رقیب است. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسل، لنز واید ۱۲ مگاپیکسل و لنز مخصوص جزئیات و عمق ۱۲ مگاپیکسل با قابلیت زوم ۳ برابر است. فضای ذخیره سازی در انواع مدل های ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت بوده و مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل iOS می باشد.

 بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟ لیست بهترین گوشی های دنیا در سال 2022 از نظر مردم

  • شیائومی ۱۱T پرو:

اگر به دنبال بهترین گوشی دنیا از نظر باتری هستید و یا آرزو می کردید مشخصات گوشی های پرچمدار را در یک گوشی با قیمت مناسبتر داشتید، شیائومی ۱۱T پرو بخرید. گوشی فراتر از نام و نشان پرچمدارهای مختلف با قیمت های سرسام آور که تمام قابلیت های مدنظر شما و چه بسا فراتر از آن را دارد. شیائومی ۱۱T پرو به حدی موفق عمل کرده که تا چندین سال بی نیاز از خرید گوشی موبایل باشید.

این گوشی از معدود گوشی های قیمت مناسب بازار است که مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ سامسونگ بوده و با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز واید ۸ و ماکرو ۵ مگاپیکسلی خود قدرتی معادل دوربین سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا دارد. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی AMOLED از لحاظ دقت رنگ کاملا بی رقیب است. تنها گوشی دنیا که با قابلیت شارژ ۱۲۰ واتی است، گوشی شیائومی ۱۱T پرو است که شارژ کامل آن کمتر از ۲۰ دقیقه طول می کشد!! پردازنده ۸ هسته ای ۲.۸۴ گیگاهرتزی با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خیال خریداران را از بابت سرعت و فضای مورد نیاز راحت ساخته است.

  • گوشی One Plus ۱۰ Pro:

هنگام خرید بهترین گوشی دنیا برای بازی باید به مشخصاتی مثل قدرت باتری، پردازنده مرکزی و گرافیکی، نرخ تازه سازی (Refresh Rate)، سیستم خنک سازی عالی و صفحه نمایش با کیفیت و فضای ذخیره سازی بالا بیشتر اهمیت بدهید.

با اینکه در لیست گوشی های گوگل پیکسل ۶، آیفون ۱۳ پرو و گلکسی S۲۲ اولترا هم برای گیمینگ کاملا مناسب هستند اما مخصوصا بازی نیستند و قیمت های سرسام آوری هم دارند. گوشی One Plus ۱۰ پرو در حد و اندازه یک پرچمدار بوده و حتی می توان گفت در بین بهترین گوشی های پرچمدار است و هم مختص بازی است.

آخرین نسل پردازنده کوالکام، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، نرخ تازه سازی فوق العاده ۱۲۰ هرتزی برای روان اجرا کردن سنگین ترین بازی ها، قابلیت نگهداری شارژ باتری تا ۱۲ ساعت موقع بازی کردن به شکل پیوسته تمامی مشخصات کامل برای یک گوشی گیمینگ هستند. با این حال از این گوشی نباید انتظار شاخص محافظت IP۶۸، دوربین خارق العاده و یا سایر امکانات رفاهی خاص و همچنین سایر گوشی های مخصوص بازی داشته باشید.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha