۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
تولیدات صنایع دستی آبادان و خرمشهر تضمینی خریداری می‌شود
نماینده مردم آبادان در مجلس:

تولیدات صنایع دستی آبادان و خرمشهر تضمینی خریداری می‌شود

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از خرید تضمینی تولیدات صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اخیرا دیداری با عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشتم و موارد متعددی را در این نشست پیگیری کردم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم، تولیدات صنایع دستی توسط هنرمندان شهرهای آبادان و خرمشهر است که در امر بازاریابی نیازمند حمایت هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شرکت تعاونی حامیان در زمینه خرید و حمایت صنایع دستی فعالیت می‌کند که در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستار حضور این شرکت در شهرهای آبادان و خرمشهر به منظور خرید تضمینی تولیدات صنایع دستی هنرمندان این دو شهر شدم که وزیر با این موضوع موافقت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

مولوی ادامه داد: به طور حتم خرید تضمینی تولیدات صنایع دستی هنرمندان شهرهای آبادان و خرمشهر سبب بهبود معیشت و افزایش تولیدات این عزیزان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای به منظور ارتقای شاخص‌های تولیدات صنایع دستی منطقه از دیگر برنامه‌های شرکت تعاونی حامیان در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد بود، تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا هنر اصیل و بومی این منطقه از طریق صنایع دستی به کل کشور و دیگر نقاط جهان معرفی شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha