۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
۲۸۲۰ انشعاب غیر مجاز برق درزنجان جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۲۸۲۰ انشعاب غیر مجاز برق درزنجان جمع آوری شد

زنجان - مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه سالانه دو هزار انشعاب برق غیرمجاز در زنجان شناسایی می شود، گفت: سال گذشته دو هزار و ۸۲۰ انشعاب غیر مجاز برق در استان شناسایی و جمع آوری شد.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: افزایش قابلیت اطمینان برق‌رسانی در بخش صنعت و کشاورزی، از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در دستور کار این شرکت قرار دارد. 

وی اظهار کرد:  امروز به این نقطه رسیده‌ایم که باید جهشی در تولید کشور اتفاق بیافتد و به همین خاطر این شرکت نیز خود را موظف می‌داند برق را به صورت ویژه و پایدار در این عرصه ارائه داده و قابلیت اطمینان شبکه را افزایش دهد که برای تحقق این امر نیز نیاز به برنامه‌ریزی عملی و تحقق سرمایه‌گذاری‌های لازم در این خصوص است که نسبت به ارتقای تجهیزات خود در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه همچنین از کل انرژی توزیع شده در استان بیش از ۷۱ درصد در بخش صنعت و کشاورزی  مصرف می‌شود، گفت: ۱۹ درصد برق توسط بخش کشاورزی و ۵۲ درصد توسط بخش صنعت  در استان مصرف می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه صنعت برق زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است، تاکید کرد: شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تامین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه این استان بیش از ۴۵۵  هزار مشترک برق  دارد، یادآور شد: شرکت توزیع برق استان ۹ هزار و ۲۶۹ دستگاه پست هوایی و ۱۴ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف و فشار متوسط  دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه سالانه بیش از دو هزار  انشعاب برق غیرمجاز در استان شناسایی و جمع آوری می شود، افزود: در سال گذشته بیش از دو هزار و ۸۲۰  انشعاب غیر مجاز برق در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

کد خبر: ۱۵٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha