۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
نان و دارو افزایش قیمت نخواهد داشت
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

نان و دارو افزایش قیمت نخواهد داشت

سمنان- معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نان و دارو افزایش قیمت نخواهد داشت، گفت: دولت به ارتقای کیفیت نان و مقابله با عرضه آزاد آرد نیز دقت نظر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه نان و دارو افزایش قیمت نخواهند داشت، تاکید کرد: در کنار این موضوع ارتقای کیفیت نان و نظارت بر عرضه آن نیز مد نظر دولت قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اینکه رئیس‌جمهور دستور داده است که که ابداً قیمت نان افزایش نداشته باشد، افزود: مردم نگران این موضوع نباشند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: با طراحی صورت گرفته نان و دارو به‌هیچ‌عنوان از افزایش قیمت برخوردار نخواهند شد.

مرتضوی با بیان اینکه این را می‌پذیریم که به دلیل اجرای طرح ساماندهی و توزیع یارانه‌ها به نفع مردم بعضی دیگر از کالاها هم دچار نوسانات شدند، گفت: شرایط اما مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه دولت نیز با پیگیری اهداف فوق به دنبال کاهش فشار از روی مردم است، افزود: دولت عزم خود را جزم کرده تا به سفره مردم به‌ویژه دهک‌های کم‌درآمد آسیب وارد نشود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین ادامه داد: با رقابتی کردن اقتصاد و نظارت کافی دستگاه‌های نظارتی، همت مردم و کمک کسبه و اصناف این مشکلات به وجود آمده رفع خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha