۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

همدان -فرماندار همدان از اختصاص ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در همدان خبر داد و گفت: کار نقشه‌برداری در حال اتمام است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمدعلی محمدی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: استاندار همدان شبانه‌روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار است و تاکنون در دو مرحله یک‌هزار میلیارد تومان به طرح پرداخت شده و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تامین آب داشته باشند، افزود: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری به استان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود اما استاندار این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه در راستای نهضت ملی مسکن نیز کارهای خوبی انجام شده است، گفت: ۱۰۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه‌برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.

محمدی با اشاره به اینکه چند نقطه از شهر از جمله دو سایت در شهرک بهشتی، زمینی در بلوار فرودگاه با بررسی مشکل تراکم خاک و زمینی در شهرک مدنی اختصاص یافته است، گفت: در شهر قهاوند نیز با تامین زمین و مشارکت مردم طرح به خوبی در حال اجراست و تنها در دو شهر مریانج و جورقان مشکلاتی پیش رو است.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha