۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
بنیاد لونا فروش بیش از ۴۶ هزار بیت کوین برای نجات دلار UST را تایید کرد
با انتشار بیانیه رسمی اعلام شد؛

بنیاد لونا فروش بیش از ۴۶ هزار بیت کوین برای نجات دلار UST را تایید کرد

بنیاد گارد لونا (LFG) با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که با آغاز ریزش ارزش دلار شبکه ترا (UST) به زیر یک دلار، اقدام به فروش بخش قابل توجهی از ذخایر بیت کوین خود نموده است.

به گزارش بازار، بنیاد گارد لونا (LFG) با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که با آغاز ریزش ارزش دلار شبکه ترا (UST) به زیر یک دلار، اقدام به فروش بخش قابل توجهی از ذخایر بیت کوین خود در راستای جلوگیری از ریزش ارزش این رمز ارز نماید.

بر اساس این گزارش، لونا پیش از سقوط دو رمز ارز رسمی شبکه ترا یعنی UST و توکن لونا، بیش از ۸۰ هزار بیت کوین، ۴۰ هزار بایننس کوین، ۲۵ میلیون تتر، ۲۳ میلیون دلار USDC، حدود دو میلیون آواکس و یک میلیون و هفتصد هزار رمز ارز لونا در اختیار داشته که برای نجات دلار شبکه ترا، روز هشتم ما مه اقدام به فروش مستقیم بیش از ۴۶ هزار بیت کوین خود اقدام نموده تا از این طریق بتواند بیش از ۵۰ میلیون دلار ترا را خریداری و از بازار جمع آوری کند.

لازم به ذکر است علیرغم سقوط ناگهانی قیمت رمز ارز لونا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و نزدیک شدن ارزش توکن های آن به صفر، از جمعه شب، این ارز با افزایش چشمگیر قیمت مواجه شد.

هر توکن لونا در بازار روز دوشنبه کریپتو در بازه قیمت ۰.۰۰۰۲۱ الی ۰.۰۰۰۲۵ دلار معامله شده و با اعتقاد بسیاری از کارشناسان بازار مرز ارزها، احتمال بازگشت این ارز به بازار بسیار محتمل خواهد بود.

با اینحال، خرید توکن های لونا در حجم بالا به سرمایه گذاران پیشنهاد نشده و بهتر است منتظر ماند و دید که مدیرعامل این شرکت چه برنامه ای برای احیای و بازسازی توکن های شبکه خود دارد.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      دوباره روی پای خودش بلندمیشه لونا دیرینیست همون طورکه یکدفعه ریخت یکدفعه هم بلندمیشه بایدبابرنامه جلوبریم یک تعدادمعقول داشته باشیم بسه زیادشم یک درصد بزاریم برای انیکه شاید...ن...ش...ه توکل