۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۱۷ هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی در استان سمنان توزیع شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

۱۷ هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی در استان سمنان توزیع شد

سمنان – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با اشاره به راه‌اندازی سامانه بر خط ثبت سفارش و توزیع ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا در استان گفت: ۱۷ هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی توزیع شد.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به‌ضرورت استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و ظرفیت‌های پستی استان سمنان در راستای تأمین مایحتاج موردنیاز مردم اظهار داشت: تاکنون ۱۷ هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی در سطح استان توزیع‌شده است.

وی از راه‌اندازی سامانه بر خط ثبت سفارش و توزیع ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در استان سمنان خبر داد و گفت: مدیریت مناسب توزیع اقلام بهداشتی یکی از دغدغه‌های اصلی ستاد استانی مبارزه با کرونا محسوب می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با تأکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین فروش محصولات نقش مؤثری در کاهش ترددهای درون‌شهری ایفا می‌کند، تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی و همچنین ظرفیت پستی استان برای تحقق اهداف طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، فروش و توزیع گسترده اقلام و کالاهای بهداشتی مرتبط با کرونا به‌کارگیری شده است.

حسن‌پور بابیان اینکه این سامانه همچنان فعال است، افزود: عموم مردم استان سمنان می‌توانند به مراجعه به درگاه مذکور به نشانی https://semnanplus.ir/ اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش یک‌بارمصرف و مایع ضدعفونی‌کننده موردنیاز خود را با استفاده از کد ملی و کد پستی سفارش داده و از طریق پست در درب منزل دریافت کنند.

کد خبر: ۱۵٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha