۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
چرا برای خرید قابلمه باید برند کارال را انتخاب کنیم

چرا برای خرید قابلمه باید برند کارال را انتخاب کنیم

ظروفی که برای پخت و تهیه غذا استفاده می‌کنید می‌توانند بر طعم و کیفیت غذا تاثیر بگذارند، بنابراین مهم است که این ظروف استاندارد و باکیفیت باشند.

چرا برای خرید قابلمه باید به سراغ برند کارال برویم؟

ظروفی که برای پخت و تهیه غذا استفاده می‌کنید می‌توانند بر طعم و کیفیت غذا تاثیر بگذارند، بنابراین مهم است که این ظروف استاندارد و باکیفیت باشند. قابلمه و تابه از جمله مواردی هستند که به کرّات از آن‌ها در آشپزخانه می‌توان استفاده کرد. قابلمه‌ها و تابه‌های برند کارال به این دلیل که از جنس هاردآنادایزد تولید شده‌اند، هیچ‌گونه روکش شیمیایی در ساختار خود ندارند و در هنگام طبخ غذا هیچ ماده مضری را وارد غذا نمی‌کنند. در نتیجه با خرید قابلمه کارال کیفیت، طعم و سلامت غذای شما تضمین خواهد شد.

علاوه بر این یکی دیگر از مزیت‌های ظروف قابلمه کارال ضد خش بودن آن‌ها است. شما می‌توانید بدون نگرانی از خط و خش افتادن به قابلمه یا تابه، از کفگیر یا قاشق فلزی، چوبی و پلاستیکی برای تهیه غذای خود استفاده کنید. این ظروف می‌توانند آشپزی را برای همه لذت بخش کنند و بسیاری از نگرانی‌ها را در مورد کیفیت و سلامت محصول نیز برطرف نمایند. لازم به ذکر است که در مواقع ضروری و حساس مانند پخت نذری، که به قابلمه‌هایی با حجم بالا و کیفیت مناسب احتیاج است، قابلمه های کارال می‌تواند بهترین انتخاب شما به حساب بیاید.

معرفی برند کارال

شرکت کارال از سال ۱۳۷۴ به تولید انواع ظروف قابلمه و تابه باکیفیت‌ و استاندارد می‌پردازد. این شرکت درواقع اولین تولیدکننده ظروف آشپزخانه بهداشتی هاردآنادایزد در ایران است که موفق به کسب نشان ملی نیز شده است. قابلمه و تابه به عنوان اصلی‌ترین ظروفی که در پخت غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای برخی ویژگی‌ها و استانداردهای لازم باشند؛ شرکت کارال توانسته است در تولید ظروف آشپزخانه تا حد زیادی به این استانداردهای بهداشتی و کیفی نزدیک شود و محصولاتی شایسته تولید و عرضه کند. شما با خرید قابلمه برند کارال می‌توانید تا حد زیادی سلامت غذایی خود و خانواده خود را تضمین کنید.

طرح تعویض قابلمه کارال

در این طرح شما می‌توانید قابلمه‌های کهنه و بی‌استفاده خود که دیگر کارایی ندارند را با قابلمه‌های جدید کارال تعویض کنید. کافی است با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات کارال یا فروشگاه‌هایی که از محصولات کارال پشتییانی می‌کنند، قابلمه قدیمی خود را وزن کرده و مطابق آن یک قابلمه جدید از برند کارال دریافت کنید که کیفیت و کارایی بیشتری خواهد داشت.

چرا برای خرید قابلمه باید برند کارال را انتخاب کنیم

هاردآنادایزد چیست؟

تابه‌ها و قابلمه‌های آلومینیومی دو ایراد بزرگ دارند؛ اول این که نچسب نیستن و احتمال چسبیدن مواد غذایی به کف آن‌ها زیاد است، دوم این که مقاومتی‌ در برابر خوردگی ندارند و در نتیجه کیفیت غذا را تحت تاثیر قرار می‌دهند و سلامت افراد را به خطر می‌اندازند. بهترین روش برای رفع این ایرادات از ظروف آلومینیومی هاردآنادایزد کردن آن‌ها است. اگر از قابلمه‌های آلومینیومی یا روحی استفاده می‌کنید اما مضرات آن برایتان نگران کننده است، می‌توانید از روش هاردآنادایزد استفاده کنید یا به سراغ تابه هاردآنادایزد کارال بروید.

فرآیند هاردآنادایزد چگونه انجام می‌شود؟

در این روش لایه‌ای از اکسید آلومینیوم درون قابلمه را می‌پوشاند و دیواره آلومینیومی تابه یا قابلمه را سخت می‌کند. این عمل موجب می‌شود تا قابلمه در برابر حرارت، خوردگی و سایش مقاوم شود. در نتیجه می‌توانید بدون نگرانی از مخلوط شدن ذرات غذا و آلومینیوم به آشپزی بپردازید و غذایی باکیفیت و سالم تهیه کنید. در هنگام خرید تابه هاردآنادایزد کارال، شما متوجه هیچ‌گونه تفاوتی در ظاهر ظرف با سایر ظروف آلومینیومی نخواهید شد، چراکه اکسید آلومینیوم بدون ایجاد رنگ یا پوشش خاصی دیواره تابه یا قابلمه را مقاوم و سخت می‌کند.

مزایای خرید قابلمه هاردآنادایزد کارال

قابلمه کارال هاردآنادایزد به دلیل وجود پوششی از اکسید آلومینیوم در ساختار خود تغییر رنگ نمی‌دهد و زرد نمی‌شود. علاوه بر این همان طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از این محصولات سلامت بودن آن‌ها است. با استفاده از تابه یا قابلمه‌های هاردآنادایزد، هیچ‌گونه نگرانی بابت ذرات آلومینیوم و سمومی که در غذا تولید می‌کنند نخواهید داشت. البته بد نیست بدانید که مسئله نچسب نبودن ظروف همچنان پا برجا باقی می‌ماند؛ اما اگر به سلامت خود و خانواده‌تان اهمیت می‌دهید، خرید قابلمه و تابه از برند کارال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خرید قابلمه ‌های کارال

اگر قصد خرید قابلمه کارال را دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می‌گردید تا بتوانید محصولی اصل و با کیفیت تهیه کنید فروشگاه هوم دیش گزینه‌ای مناسب و مطمئن به حساب می‌آید. آن چه در خرید اینترنتی قابلمه های کارال اهمیت دارد معتبر بودن فروشگاه است؛ شما با مراجعه به فروشگاه هوم دیش می‌توانید از قیمت انواع قابلمه های کارال، قیمت انواع تابه کارال و همچنین از قیمت سرویس قابلمه کارال اطلاع پیدا کنید و خریدی امن و راحت را تجربه نمایید.

چرا برای خرید قابلمه باید برند کارال را انتخاب کنیم

راهنمای خرید قابلمه: قیمت محصولات کارال

اگر قصد خرید قابلمه تابه یا سایر محصولات برند کارال را دارید، خوب است که در ابتدا با برخی از تولیدات این شرکت و ویژگی‌ آن‌ها آشنا شوید. در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین محصولات کارال را به شما معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

سرویس قابلمه کارال مدل لارما

این سرویس پخت و پز ۸ پارچه از جدیدترین محصولات شرکت کارال و عضوی از خانواده پریمیوم کارال است که به نام منطقه‌ای بکر در استان مازندران، یعنی منطقه لارما نام گذاری شده است. در سرویس قابلمه پریمیوم به علت تغییر سیستم پالیشینگ داخلی و بهبود حالت نچسب ظروف تا حد زیادی میزان نچسب بودن قابلمه‌ها افزایش پیدا کرده است. دستگیره‌های به کار رفته در این سری از قابلمه‌های برند کارال، از جنس باکالیت فشرده است. در طراحی جدید قابلمه‌های پریمیوم فضای بین زه استیل و پیرکس که محل تجمع مواد غذایی فاسد شدنی و انواع باکتری‌ها است برطرف شده است.

سرویس ۸ پارچه پریمیوم لارما از برند کارال شامل سه قابلمه در سه سایز مختلف (۲۸، ۲۴ و ۲۰ سانتی متر) می‌شود که برای پخت و پز یک جمعیت ۴ تا ۸ نفره کاملا مناسب است. علاوه بر این یک تابه با ابعاد ۲۸ سانتی متر نیز در این سرویس وجود دارد که با توجه به ابعاد آن برای پخت و پز غذاهایی مانند ماهی، کوفته و... کاملا مناسب است. وزن این سرویس حدودا ۸۹۰۰ گرم اندازه گیری شده است.

سرویس قابلمه کارال مدل پریمیوم سیلیکون لارما

این سرویس ۸ پارچه نیز با ویژگی‌های مشابه مدل لارما در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است و شامل یک عدد قابلمه سوپر هاردآنادایزد ۲۸ سانتی متری، یک عدد قابلمه سوپر هاردآنادایزد ۲۴ سانتی متری، یک عدد قابلمه سدپر هاردآنادایزد ۲۰ سانتی متری و یک عدد تابه سوپر هاردآنادایزد ۲۸ سانتی متری می‌شود. تفاوت میان این سرویس و سرویس لارما در نوع پوشش به کار رفته در ساختار قابلمه‌ها و میزان مقاومت آن‌ها است.

سرویس قابلمه کارال مدل رز

سرویس ۱۱ پارچه کارال مدل رز شامل سه قابلمه هاردآنادایزد در سه سایز متفاوت است (۲۸، ۲۴ و ۲۰ سانتی متر) که دارای گنجایش ۵، ۴.۲ و ۲.۶ لیتر هستند و به راحتی می‌توان با کمک آن‌ها برای ۴ الی ۱۰ نفر پخت و پز نمود. علاوه بر این این سرویس شامل دو عدد تابه با سایزهای ۲۸ و ۲۶ سانتی متری هم هست که مدل ۲۶ سانتی متری آن بدون در عرضه می‌گردد. این تابه‌ها به ترتیب دارای گنجایشی برابر با ۳ و ۱.۵ هستند.

آخرین ظرف موجود در این سرویس ۱۱ پارچه، یک عدد شیرجوش با قطر دهانه ۱۴ سانتی متر است که همراه با در به شما عرضه می‌شود. این شیرجوش که گنجایشی برابر با ۱.۲ لیتر دارد، دارای دو دهانه است که استفاده از آن را برای افراد چپ دست نیز راحت می‌کند. از این شیرجوش به راحتی می‌توان برای پخت یک پیمانه برنج استفاده کرد. در تمامی ظروف موجود در این سرویس امکان استفاده از کفگیرهای فلزی و استیل وجود دارد، بدون این که ظروف دچار خط و خش شوند.

سرویس قابلمه کارال مدل رپال

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید قابلمه مدل رپال است. سرویس هاردآنادایزد کارال مدل رپال سرویسی ۸ پارچه و شامل سه قابلمه در سایزهای ۲۸، ۲۴ و ۲۰ سانتی متر است که هر یک به ترتیب دارای گنجایشی برابر ۷، ۴.۲ و ۲.۶ لیتر هستند و می‌توان از آن‌ها به راحتی برای پخت و پز یک جمع ۴ تا ۱۰ نفره استفاده کرد. همچنین یک عدد تابه ۲۸ سانتی متری نیز که ۳ لیتر گنجایش دارد در میان ظروف این سرویس کاربردی به چشم می‌خورد که برای پخت انواع غذاها، سرخ کردن ماهی و طبخ پیتزا کاملا مناسب است.

سرویس قابلمه کارال مدل سارینا

این سرویس ۵ پارچه‌ی کاربردی شامل دو عدد قابلمه ۲۰ (۴ نفره) و ۲۴ (۷نفره) سانتی متری است. همچنین یک تابه تک دسته مدل رز نیز با ابعاد ۲۶ سانتی متر در این سرویس جای گرفته است. سرویس سارینا برای پخت و پز یک جمع ۴ تا ۷ نفره کاملا مناسب است و می‌تواند یک انتخاب مناسب برای آشپزی روزانه شما به حساب بیاید. تمامی ظروف موجود در این سرویس را می‌توان توسط سیم ظرفشویی تمیز کرد، بدون آن که مشکلی برای قابلمه‌ها یا تابه به وجود بیاید.

با خرید از هوم دیش می‌توانید نسبت به کیفیت محصولات و اصل بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت از انواع سرویس‌های پخت و پز استفاده کنید.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha