۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
عملکرد جهاد کشاورزی ایلام در تنظیم بازار قابل قبول نیست
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

عملکرد جهاد کشاورزی ایلام در تنظیم بازار قابل قبول نیست

ایلام- پوراحمد، کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه هرچند بازار استان به آرامش نسبی رسیده است اما عملکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار قابل قبول نیست.

علیرضا پوراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مردم استان ایلام از وضعیت نبود کالاهای اساسی و گرانی برخی اقلام غیرمرتبط گلایه دارند، به نظر می‌رسد جهاد کشاورزی وظایف خود را قبال تنظیم بازار به خوبی انجام نمی‌دهد.

وی گفت: در حالی مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌های موضوع قانون انتزاع، به صورت کامل در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته که متاسفانه مردم استان از عملکرد جهاد کشاورزی استان رضایت ندارند.

پوراحمد اضافه کرد: در بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها هنوز کمبود و نبود کالاهای اساسی مشهود است، و بسیاری از مردم از وضعیت نظارت بر دیگر اقلام گلایه دارند.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: حضور بازرسان جهاد کشاورزی در سطح بازار برای مردم نیز مشهود نیست، بازار گوشت استان نیز دچار تلاطم شده و گوشت به کیلویی ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان هم رسیده است.

وی گفت: متاسفانه جهاد کشاورزی استان نقش نظارتی و پایش بازار را به خوبی انجام نمی‌دهد و همین مسئله باعث کمبود کالا و سرگردانی مردم شده است.

پوراحمد اضافه کرد: گلایه‌ها به جهاد کشاورزی استان ایلام فقط مربوط به بازار نیست، متاسفانه قاچاق کاه و کلش، عدم توجه دامداران و روند کند خرید دام مازاد عشایر نیز بر دیگر مشکلات جهاد کشاورزی افزوده شده است.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha