۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
عرضه روغن به قیمت جدید در بازار زنجان/ خریدار نیست
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان :

عرضه روغن به قیمت جدید در بازار زنجان/ خریدار نیست

زنجان- علیمحمدی، رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه روغن به قیمت جدید در بازار موجود است اما خریدار نیست، گفت: مردم به دنبال روغن با قیمت قبلی هستند.

جلیل علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: یکی از مباحثی که موجب کمبود کالا در زمان قیمت‌گذاری آن شد، احتکار خانگی بود.

وی با اشاره به اینکه سیاست بر این بود که قیمت چند قلم کالا با قمیت جهانی برابر شود،اظهار کرد: قبل از اعمال این قیمت‌ها وقتی فروشگاه‌ها را رصد کردیم، دیدیم که مردم احتکار خانگی کرده و بیش از نیاز خود خرید کردند و همین امر موجب خالی شدن فروشگاهها شد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه با آزادسازی قیمت ها، کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد اما مشتری نیست، گفت: روغن به قیمت جدید در بازار موجود است اما خریدار نیست، چون همه به دنبال روغن با قیمت قبلی هستند.

علیمحمدی همچنین از توزیع بیش از نیاز شهر از بابت شکر خبر داد و افزود: مشکلی از نظر توزیع کالا وجود ندارد و بازار اشباع از کالاست، اما انتظار تعامل از طرف مردم داریم، اینکه خوب خرید کنند و به دنبال احتکار خانگی نباشند.

وی با اشاره به اینکه از بابت لبنیات هم در بازار استان زنجان مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: با اعلام قیمت‌های جدید خود مردم رغبتی برای خرید ندارند، وگرنه ظرفیت توزیع به هر میزان که مردم متقاضی باشند و حتی بیشتر از آن وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha