۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
وضعیت راه های روستایی گلستان مناسب نیست| ضرورت نوسازی ماشین آلات راهسازی
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

وضعیت راه های روستایی گلستان مناسب نیست| ضرورت نوسازی ماشین آلات راهسازی

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب راه های فرعی و روستایی گلستان گفت: بهسازی و مرمت این شریان های حیاتی نیازمند نوسازی ناوگان ماشین آلات راهسازی است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: واقع شدن چند صد روستای گلستان در مناطق کوهستانی با شرایط اقلیمی خاص و توپوگرافی این جاده ها سبب شده تا راه های روستایی و فرعی گلستان شرایط مطلوب و استانداردی نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: گلستان حدود دو هزار کیلومتر راه روستایی و فرعی دارد که کیفیت و وضعیت راه‌های روستایی این استان از سرانه کشوری پایین تر است و باید با کار و تلاش مضاعف این عقب ماندگی‌های مربوط به ادوار گذشته به سرعت جبران شود.

وی ادامه داد: هرچند در بخشی بزرگراهی و جاده های بین شهری شرایط مطلوب تر است اما در مسیر بزرگراه بین المللی بهشهر تا بجنورد در محدوده گلستان مناطق پرریسک و نیازمند بهسازی مهمی وجود دارد که باید با ویژه بینی خاص به آن پرداخته شود.

سنگدوینی گفت: تکمیل هر چه سریع تر کمربندی جدید گرگان و بهسازی و آسفالت محور مینودشت به سه راهی کلاله و پارک ملی گلستان از جمله مناطقی هستند که باید با تزریق اعتبارات فوری برای آن علاج بخشی کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سرعت بخشیدن به عملیات بهسازی و تعریض جاده های ارتباطی که از زیرساخت‌های مهم و تاثیرگذار توسعه گلستان به شمار می‌رود نقش بسزایی در رونق اقتصادی بر عهده دارند.

وی گفت: در سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان برای حدود ۱۲۰ پروژه استان مبلغی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که برای تخصیص نهایی این اعتبارات باید شبانه روز همت کنیم.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha