۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
اعزام ۲ هزار لنج سفاری استان بوشهر برای تامین کالاهای اساسی| مشکل تامین روغن حل شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اعزام ۲ هزار لنج سفاری استان بوشهر برای تامین کالاهای اساسی| مشکل تامین روغن حل شد

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از اعزام ۲ هزار لنج سفاری استان بوشهر برای تامین کالاهای اساسی مردم خبر داد و گفت: مشکل تامین روغن در استان بوشهر رفع شد.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه نشست با مدیران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمانی نجیب و اصیل هستند و همواره در راستای حمایت از نظام اسلامی پیشگام بوده‌اند و در طرح اقتصادی نیز همکاری می‌کنند.

وی افزود: از زمان اعلام دولت مبنی بر اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها، مدیران مرتبط را الزام کردیم که به مردم توضیحات لازم را بدهند و چند و چون موضوع را تبیین کنند که بخوبی انجام شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در توزیع روغن مشکلاتی در روزهای اخیر داشتیم که ناشی از تاخیر در تخلیه کشتی‌های وارداتی بود و اکنون مشکل رفع شده است.

محمدی‌زاده با انتقاد از احتکار کالاهای اساسی توسط برخی کارخانجات تصریح کرد: برخی کارخانه‌ها، روغن را نگه داشتند تا شاهد گران شدن این کالا باشند و سپس روانه بازار کردند و اکنون در تامین روغن، مشکلی نداریم.

وی از اعزام ۲ هزار لنج سفاری استان بوشهر برای تامین کالاهای اساسی مردم خبر داد و گفت: ۲ هزار لنج سفاری آماده اعزام به کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که تعدادی اعزام شده‌اند و تا سه ماه آینده تمام لنج‌ها اعزام خواهند شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: از اصناف و بازاریان استان انتظار داریم در این روزها در تامین کالاهای اساسی مردم همکاری لازم را داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha