۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
اعلام حمایت مدیرعامل بایننس از لونا و شبکه ترا| نقظه نظارت «ژائو» در خصوص لونا

اعلام حمایت مدیرعامل بایننس از لونا و شبکه ترا| نقظه نظارت «ژائو» در خصوص لونا

مدیر عامل بایننس با انتشار رشته پیام های توئیتری، ضمن اعلام حمایت خود از شبکه ترا و رمز ارز لونا، خواستار شفافیت بیشتر تیم این شرکت در فعالیت ها و روند بازسازی آن شد.

به گزارش بازار، با بهبود وضعیت رمز ارز لونا در بازار و همچنین انتشار برنامه های پیشنهادی مدیر عامل ترا، امروز «چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل و موسس صرافی بایننس نیز طی سخنانی حمایت خود را از رمز ارز لونا و شبکه ترا اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، ژائو با انتشار پیامی توئیتری، ایده ایجاد هارد فورک جدید برای لونا به نام «ترا ۲» را رد کرده و آن را ناپسند خواند.

وی در عین حال تصریح کرد که تنها راه پیش روی لونا، استفاده از ذخایر بیت کوین این شرکت برای خریداری و سوزاندن توکن های در گردش لونا و دلار ترا بوده تا از این طریق، بتوان آن را به ارزش واقعی خود بازگرداند.

ژآئو در پیام خود نوشت: کاهش عرضه (توکن) باید از طریق سوزاندن آنها صورت گیرد و نه ایجاد فورک یا جلوگیری از اقدام کسانی که سعی در نجات این عرض دارند. من هیچ گونه رمزارز لونا و یا دلار ترا ندارم و این صرفا یک پیشنهاد است.

مدی عامل بایننس که پیشتر در پنجشنبه هفته گذشته تمامی معاملات و عرضه لونا و دلار ترادر این صرافی بزرگ را به حال تعلیق در آورده، امروز همچنین در رشته پیام های توئیتری خود از ترا حمایت کرده و خواستار شفافیت و تلاش بیشتر تیم این شرکت برای فعالیت توکن های لونا شد.

وی تاکید کرد: سقوط همواره می تواند رخ دهد. اما وقتی رخ داد، آنچه مهم است، شفاف سازی، تسریع روند تعامل و مسئولیت پذیری در قبال سرمایه گذاران خواهد بود.

ژائو در عین حال افشا کرد که «بایننس لبز» در سال ۲۰۱۸، مبلغ ۳ میلیون دلار بر روی پروژه دلار ترا سرمایه گذاری کرده و با اینحال، دلار ترا مدت زمان زیادی پس از آن به بازار عرضه شد.

مدیرعامل بایننس همچنین آرزو کرد تا شبکه ترا هر چه سریعتر احیا شده و به فعالیت خود ادامه دهد. وی افزود: فارغ از دیدگاه های شخصی من یا ارائه راه حل، ما همیشه برای حمایت از اعضای جامعه (کریپتو) حاضر هستیم و هر کمکی بتواینم در این مسیر انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدشریف IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      2 0
      نظرمن اینه اگر لونا از بین بره دیگه فاتحه را برای ارزهای دیگه خواند اگر لونا بین بره بدان که ارزهای دیگه پشت سر هم از بین می روند پس باید جلوی از بین رفتن لونا را گرفت ،،،،،،،،،،