۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
آغاز مرحله دوم طرح لبخند احسان؛ ویژه خدمات رایگان دندانپزشکی

آغاز مرحله دوم طرح لبخند احسان؛ ویژه خدمات رایگان دندانپزشکی

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ۱۲۰ گروه مردمی، خیریه و جهادی با بنیاد احسان در اجرای طرح لبخند احسان و ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق محروم مشارکت می‌کنند.

به گزارش بازار، محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام افزود: مرحله دوم طرح لبخند احسان همزمان با آغاز هفته سلامت در ۲۴۰ منطقه محروم و حاشیه شهر در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خدمات این طرح شامل ترمیم دندان، عصب کشی و معاینات لازم دندان است افزود: این طرح با ارزش ریالی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه خدمات این طرح برای نیازمندان رایگان انجام می‌شود و گروه‌های جهادی نیز تأمین کننده‌ی نیروی انسانی این طرح هستند، تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز مواد مصرفی و تجهیزات لازم در این طرح را تأمین می‌کند.

محسن جهانی افزود: نیروهای انسانی در بخش‌های مختلف کشور متفاوت است و در برخی نقاط گروه‌های جهادی، برخی نقاط مراکز بهداشت و در برخی نقاط خیریه‌های فعال در حوزه دندان پزشکی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اکثر مکان‌هایی که برای اجرای این طرح در نظر گرفته است مکان‌های ثابت هستند، گفت: برخی از پایگاه‌ها در نزدیک‌ترین مکان‌ها به حاشیه شهر و روستاها که امکان استقرار دارند، ایجاد شده است.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ادامه داد: مرحله اول این طرح دهه فجر پارسال اجرایی شد و با اتمام مرحله دوم، هر دوماه یکبار تا پایان سال طرح لبخند احسان را در مناطق نیازمند اجرا می‌کنیم.

محسن جهانی گفت: با ساماندهی انجام شده امیدواریم منطقه محرومی وجود نداشته باشد که گروه‌های جهادی بنیاد احسان در آنجا حضور نداشته باشند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان افزود: خدمات دندان پزشکی در کشور، خدمات فوق العاده گرانی است و از پوشش بیمه‌ای کمی بهره‌مند است، از این رو لبخند احسان در دو حوزه بهداشت دهان و دندان و زیبایی برای دختران در سن ازدواج اثرگذاری دارد

محسن جهانی تاکید کرد : همه‌ی فعالیت‌های بنیاد احسان با گروه‌های جهادی و مردمی است و در تلاش است بهترین خدمات به مردم ارائه شود که حفظ و ترمیم دندان برای مردم رخ دهد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان درباره نحوه مراجعه مردم و استفاده از طرح لبخند احسان گفت: نمایندگی‌های بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام در نقاط مختلف کشور مستقر هستند و فعالیت‌های طرح لبخند احسان نیز رسانه‌ای شده است.

وی با اشاره به اینکه افراد با جستجو در اینترنت می‌توانند محل اجرای نزدیک طرح لبخند احسان را پیدا و مراجعه کنند، گفت: گروه‌های جهادی شناسایی افراد نیازمند به دندان پزشکی را نیز انجام داده اند و به افراد نوبت می‌دهند.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha