۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
قیمت مسکن استیجاری طی سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

قیمت مسکن استیجاری طی سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: قیمت مسکن استیجاری طی یکسال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته، خانه ای که هزینه رهن آن در سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان بوده، اکنون به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش بازار، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هرچند باید از سیاست اقتصادی دولت حمایت کرد، اما آقای رئیسی؛ باید به موضوع نظارت، نظارت، نظارت به توان هزار توجه شود. دستگاه های شما در این موضوع ضعیف هستند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم افزود: آقای رئیسی؛ اگر نظارت نکنید زمین خواهید خورد و وقتی شما زمین بخورید، ملت زمین می خورد. به نظارت توجه کنید که اکنون کم توجهی می شود.

وی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی درباره گرانی خانه های استیجاری در شرایط سخت اقتصادی کنونی گفت: قیمت مسکن استیجاری طی یکسال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته، یعنی خانه ای که هزینه رهن آن در سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان بوده، اکنون به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده، این بدین معنی است که یک شهروند ایرانی باید ماهانه ۲۰ میلیون تومان پس انداز کند تا بتواند پول رهن خانه خود را بپردازد. باید با نظارت موضوع هزینه اجاره منزل را ساماندهی کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha