۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
احتمال سقوط شیبا و دوج و گرفتار شدن به سرنوشت لونا!
کارشناسان هشدار دادند؛

احتمال سقوط شیبا و دوج و گرفتار شدن به سرنوشت لونا!

با توجه به عملکرد ضعیف دو رمز ارز شیبا و دوج کوین و همچنین کاهش تعداد سرمایه گذاران این دو پروژه، کارشناسان بازار رمزارزها هشدار دادند که ممکن است این دو پروژه در معرض سقوط باشند.

به گزارش بازار، با سقوط و فروپاشی تقریبی رمز ارز لونا و دلار دیجیتال شبکه ترا، بسیاری از رمزارزهای دیگر بازار نیز تحت تاثیر شدید این سقوط قرار گرفته اند.

به گفته کارشناسان، دو رمز ارز بعدی که در معرض بیشترین خطر قرار دارند عبارتند از شیبا و دوج کوین که طی هفته های اخحیر، عملکرد بسیار نامطلوبی از خود نشان داده اند. بزرگترین مشکل دوج کوین در حال حاضر این است که مشخص نیست برنامه مدیران این شرکت برای بازگرداندن افت ارزش ۸۲ درصدی این ارز طی یک سال گذشته را چگونه جبران خواهند کرد.

علاوه بر دوج و سیبا، سایر میم کوین ها نیز در معرض خطر فروپاشی قرار داشته و این احتمال وجود دارد که طی هفته های آینده به سرنوشتی مشابه لونا دچار شوند.

از سوی دیگر، هواداران دو دوج کوین معتقدند به دلیل حمایت ایلان ماسک و تسلا از این ارز دیجیتال، امکان فروپاشی آن بسیار ضعیف است.

با اینحال، بسیاری از سرمایه گذاران دوج کوین به تازگی به پزوژه رقیب آن یعنی بیتگرت (Bitgert) پیوسته اند که منجر به خروج قابل توجهی سرمایه از اکوسیستم دوج شده است. همچنین بیتگرت دارای بلاکچین اختصاصی خود به نام BRC۲۰ بوده و البته در کنار اینها، بیتگرت دارای امکانات گسترده تر بیشتری در قیاس با دوج بوده که از جمله می توان به ETF و پروژه اختصاصی DeFi این رمز ارز اشاره کرد.

لذا با توجه به کاهش تعداد سرمایه گذاران، حجم دارایی وارد شده آنها و همچنین عملکرد نامطلوب قیمت دو میم کوین دوج و شیبا، احتمال سقوط آنها در آینده نزدیک بسیار زیاد است. با اینحال، باید منتظر ماند و دید مدیران و تیم فنی این دو مجموعه، چه تدابیری برای بازگرداندن ضرر سرمایه گذاران و افزایش سوددهی پروژه های خود اتخاذ خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha