۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۲
انتقاد از عدم تعیین تکلیف خودروهای سنگین وارداتی و تداوم گرانی ها
نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد

انتقاد از عدم تعیین تکلیف خودروهای سنگین وارداتی و تداوم گرانی ها

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به طرح سئوال از وزیر صمت، گفت: عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت و پشتیبانی از صنایع و بهره برداران معدن ضعیف است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی با اشاره به سئوال خود از وزیر صمت، گفت: ضعف عملکرد وزارت صمت در کنترل قیمت‌ها و عدم توانایی و پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره برداران معادن و همچنین عدم اجرای برنامه های اولویت دار وزیر محترم در کوتاه مدت که جزء تعهد وی در روز رای اعتماد بوده است که عملکرد چند ماهه این وزارت خانه نشان از عدم توانمندی تیم اجرایی آن است.

نایب رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی سوال خود از وزیر صمت را یک سوال ملی دانست و افزود: این سئوال در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ آذرماه به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده است و جلسات متعددی هم با حضور وزیر و معاونین وی در کمیسیون و وزارتخانه برگزار شده که خروجی جلسات به نفع عامه مردم نبوده است.

وحیدی ادامه داد: تا زمانی که مردم از عملکرد وزیر صمت و تیم مدیریتی وی در ثبات بازار و اصلاح سیاست های این وزارت خانه در عمل اقناع نشوند در طرح سوال از وزیر در صحن علنی روز سه شنبه مصمم خواهم بود.

وی تأکید کرد: مجلس همراه و همگام با دولتمردان است و مردم و دولتمردان هم طرح این سوالات از سوی نمایندگان را در راستای حمایت از دولت برای رفع نقص های موجود بدانند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به موضوعات مطرح شده در سوال خود از وزیر، گفت: در سوالی که از وزیر صمت خواهم داشت موضوعاتی از جمله افزایش قیمت کالاها علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزد ها در دوره مشابه سال قبل، عدم تعیین تکلیف خودروهای سنگین وارداتی و عدم حمایت از حمل و نقل ناوگان مسافربری، اقدام انحصاری در معرفی خودروهای داخلی، بلاتکلیفی صنایع نیمه تمام اساسی مثل سیمان سمنگان، عدم حمایت از واحدهای استراتژیک و بهره برداران معادن و عدم ساماندهی صنایع مهمی مانند فرش، نساجی و تولیدات است که مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha