۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کمبود آرد در ایلام وجود ندارد| توزیع بر اساس سهمیه بندی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کمبود آرد در ایلام وجود ندارد| توزیع بر اساس سهمیه بندی

ایلام- نادری، مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی ایلام با اشاره به اینکه کمبود آرد در ایلام وجود ندارد، گفت: توزیع آرد بر اساس سهمیه بندی انجام شده است.

هوشنگ نادری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در بحث توزیع آرد در استان بر اساس سهمیه بندی که وجود دارد، توزیع آرد در سه مرحله انجام می گیرد، هم اکنون مرحله اول توزیع آغاز و نانوایی داران می توانند خرید آرد خود را انجام دهند.

وی افزود:در شهر مهران و دره شهر به هیچ عنوان کمبود آردی وجود ندارد، هم اکنون مازاد آرد نیز در استان وجود دارد.

نادری ادامه داد: سرانه مصرف آرد بر اساس مصوبه شورای اقتصاد برای هر نفر شهری ۶.۲ کیلوگرم و هر نفر روستایی ۷.۲ کیلوگرم و هر نفر عشایری ۱۲ کیلوگرم است، سرجمع سرانه مصرف هر نفر ۷.۲ است.

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی ایلام اضافه کرد:هم اکنون در استان ۱۱ کیلوگرم سرانه مصرف آرد است.

وی عنوان کرد: در شهرستان دره شهر حدود ۱۳ کیلوگرم و در شهرستان مهران بیش از ۱۵ کیلوگرم سرانه مصرف آرد است، یعنی هیچ گونه کمبود آردی وجود ندارد.

نادری بیان کرد: هم اکنون هم اگر کمبودی در این راستا وجود دارد به دلیل این است که نانوایی ها یا سهمیه آرد خود مصرف و یا این تخلف کرده اند، یعنی اینکه آرد را به صورت قاچاق فروخته اند.

وی گفت: اگر به صورت قاچاق فروخته باشند باید با این نانوایی ها برخورد شود چراکه کمبود آرد و تعطیلی نانوایی ها در دره شهر و مهران به دلیل تخلفات است.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha