۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
تعرفه بالای گاز در کارخانه های آجر ماشینی| نوسان قیمت بر تولید تأثیر می گذارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعرفه بالای گاز در کارخانه های آجر ماشینی| نوسان قیمت بر تولید تأثیر می گذارد

گرگان- عظیمی، مدیر هلدینگ آماتیس گفت: چالش کارخانه آجر ماشینی، تعرفه بالای گاز بوده و با توجه به افزایش حقوق کارگری و مسائلی از این دست هزینه تولید را بالا برده است.

محسن عظیمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: مجموعه ما به صورت هلدینگ فعالیت کرده و عاملیت فروش چند شرکت را بر عهده دارد.

مدیر هلدینگ آماتیس افزود: عاملیت شرکت آجر ماشینی فدک را داشته که آجر ایتال در سایزهای مختلف و با اشکال متنوع و جدید مانند آجرهای فوم دار، جدولی، تیغه دیواری، بلوک غیره تولید می کند.

وی بیان کرد: همچنین عاملیت شرکت نما سکوت گلستان، تولیدکننده پنجره های دو و سه جداره، خم ۳۶۰ درجه و تورهای آنتی باکتریال پلیسه ای را داریم.

عظیمی گفت: عامل فروش تیرچه و یونولیت کارخانه پولاد تیرچه گرگان بوده و همچنین در زمینه بیمه مسئولیت ساختمان، ارائه مشاوره حقوقی املاک، خدمات مشاوره حقوقی، داوری و میانجیگری در زمینه مستغلات و خدمات فروش و مشارکت در ساخت املاک و مستغلات فعالیت می کنیم.

مدیر هلدینگ آماتیس از فعالیت ۱۰ ساله این هلدینگ خبرداد و اضافه کرد: در کارخانه آجر ۳۰۰ نفر، در کارخانه upvc تعداد ۵۰ نفر، کارخانه تیرچه ۳۰ نفر و در دفتر بیمه هم چندین نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: کارخانه آجر ماشینی در شهر گلوگاه، شرکت در و پنجره در شهرک صنعتی حیدرآباد گرگان و کارخانه تیرچه هم در گرگان واقع شده است.

عظیمی متذکر شد: چالش کارخانه آجر تعرفه بالای گاز بوده و با توجه به افزایش حقوق کارگری و مسائلی از این دست هزینه تولید را بالا برده است.

طبق گفته وی مواد اولیه از خاک رس، ماسه و خاک مرداب است که از شهرهای مختلف تامین می شود.

مدیر هلدینگ آماتیس گفت: در زمینه تیرچه به دلیل استفاده از میلگرد و سیمان نوسانات قیمت زیادی وجود دارد که بر روی تولید تاثیر می گذارد.

وی در خصوص حذف ارز هم گفت: این طرح منجر به ایجاد تورم در سطح بازار خواهد شد و شرایط را از وضعیت موجود سخت‌تر می‌کند و به تولید صدمه خواهد زد.

طبق گفته عظیمی صنعت به صورت زنجیروار به هم متصل و وابسته بوده و مسائل به صورت غیرمستقیم بر روی هم تاثیر می گذارند.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha