۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
۵۱۰ تن شیر خشک از چهارمحال و بختیاری صادر شد
رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

۵۱۰ تن شیر خشک از چهارمحال و بختیاری صادر شد

شهرکرد- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از افزایش صادرات شیر خشک نوزاد از این استان خبر داد و گفت: ۵۱۰ تن شیر خشک نوزاد و شیر خشک صنعتی صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه درمدت یک ماه ازابتدای امسال رکورد صادرات محصول شیر خشک را ارتقا داد.

رستمی با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه صادراتی در سال های متوالی به همت مدیریت وکارکنان این کارخانه افزود: این واحد صنعتی باصادرات بیش از۵۱۰ تن انواع شیر خشک نوزاد و صنعتی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع دو هزارتن انواع شیر خشک صنعتی ونوزاد ازاین واحد صنعتی صادر شده بود، تصریح کرد: این میزان صادرات با ارزآوری معادل یک ونیم میلیون دلار در یک ماه نوید روزهای پر رونق صادراتی را در سال ۱۴۰۱برای کارخانه است.

رستمی گفت: این کارخانه هم اکنون تنها تولید کننده پودر اسکیم پایه شیرخشک نوزاد در کشور است.

وی با بین اینکه همواره واردات شیر خشک وارز بری این حوزه در کل صنایع از دغدغه های مهم کشور بوده است، افزود: این کارخانه توانایی تولید پنج هزار تن پودر اسکیم پایه شیرخشک نوزاد را دارد و در حالی است که میزان نیاز کشور به این محصول سه هزار تن در سال است.

وی بیان کرد: پارسال بیش از سه هزار تن شیر خشک اسکیم پایه نوزاد در این شرکت تولید شده و علاوه بر مصرف در شیر خشک نوزاد برای دیگر کارخانه های کشور هم ارسال شده است.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha