۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
بلاکچین ترا بازگشایی شد| امکان تراکنش های سوآپی وجود ندارد
آخرین تحولات بلاکچین ترا؛

بلاکچین ترا بازگشایی شد| امکان تراکنش های سوآپی وجود ندارد

تیم پشتیبانی فنی شبکه ترا عصر روز جمعه از فعالیت مجدد این شبکه و بازگشت مجدد بلاکچین آن به حیات خود خبر داد.

به گزارش بازار، تیم پشتیبانی فنی شبکه ترا عصر روز جمعه از فعالیت مجدد این شبکه و بازگشت مجدد بلاکچین آن به حیات خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، با سفر شدن تقریبی ارزش توکن لونا طی دو روز گذشته و دستکم دومرتبه بسته شدن شبکه این ارز طی همین مدت، تیم فنی ترا بار دیگر عصر روز جمعه از بازگشایی آن خبر داد.

با اینحال، ترا اعلام کرده که توسعه دهندگان شبکه ترا در حال طراحی مجدد شبکه در شکل و قالب جدید هستند.

با بسته شدن سندوق های سرمایه گذاری ترا طی روزهای گذشته، اکنون بیش از ۶.۵ تریلیون توکن این شبکه در حال خرید و فروش در صرافی ها بوده و اکثر آنها به سمت صرافی ها روانه شده اند.

علیرغم قول مدیرعامل و تیم پشتیبانی فنی ترا برای بازگرداندن شبکه به حالت طبیعی خود، کارشناسان بازار رمز ارزها معتقدند چنین چیزی امکانپذیر نبوده و سرمایه گذاران باید پول های خود را از بین رفته تلقی کنند.

ازسوی دیگر، آمار معاملات صرافی هایی چون MEXC و بای بیت نشانگر حجم گسترده معاملات رمزارز لونا به قیمتی نزدیک به صفر بوده که می تواند نشانگر امید برخی معامله گران بزرگ به ویژه نهنگ ها به بازگشت احتمالی لونا و دلاتر ترا به بازار رمزارزها باشد.

با وجود انتشار خبر راه اندازی مجدد شبکه ترا در روز جمعه، مدیران فنی این شرکت می گویند امکان سوآپ های ارزی بر روی بلاکچین ترا امکانپذیر نبوده و دلیل آن نیز جلوگیری از ادامه حملات به بلاکچین این شبکه اعلام شده است. همچنین از سرمایه گذاران خواسته شده تا از تراکنش توکن های ترا بر روی شبکه های دیگر مانند اتریوم خودداری کنند.

لازم به ذکر است، صرافی بایننس روز جمعه رمز ارزهای بومی شبکه ترا یعنی لونا و UST را به طور کلی از پلتفرم مبادلاتی خود حذف کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha