۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
احتمال صعودی شدن روند قیمت «سیف مون»| هنوز برای ورود به بازار زود است
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال صعودی شدن روند قیمت «سیف مون»| هنوز برای ورود به بازار زود است

علیرغم حرکت ضعیف قیمت «سیف مون» طی هفته های گذشته، پیش‌بینی قیمت این ارز ممکن است در صورت موفقیت آن برای عبور از مقاومت های مهم پیش رو بار دیگر مثبت شود.

به گزارش بازار، علیرغم حرکت ضعیف قیمت «سیف مون» طی هفته های گذشته، پیش‌بینی قیمت این ارز ممکن است در صورت موفقیت آن برای عبور از مقاومت های مهم پیش رو بار دیگر مثبت شود.

افت قیمت بیت کوین باعث ایجاد حمام خون در کل بازار ارزهای دیجیتال شده است. همچنین اکثر آلت کوین ها نیز با کسری از بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ معامله می شوند. با این وجود، قیمت سیف مون پایداری خوبی در ریزش های اخیر بازار از خود نشان داده است.

اگرچه قیمت توکن SFM برای مدت کوتاهی به سطح ۰.۰۰۰۳۸ دلار کاهش یافت، اما بلافاصله تا ۰.۰۰۰۹۱ دلار افزایش یافت و تلاش کرد از روند نزولی خارج شود. در زمان نگارش این گزارش، توکن SFM با قیمت ۰.۰۰۰۶۲۶ معامله شده که ۶۷ درصد نسبت به پایین ترین سطح این هفته خود افزایش یافته است. با اینحال، به نظر می‌رسد که مقاومت گسترده‌ای در منطقه ۰.۰۰۱۲-۰.۰۰۱۴ دلار وجود دارد، چراکه قیمت بارها در این نقاط رد شده است.

تیم سیف مون نسخه ۲ پروتکل این ارز را در دسامبر ۲۰۲۱ با یک قرارداد توکن متفاوت راه اندازی کرد. این نسخه جدید در صرافی ها با نماد تجاری SFM معامله می شود که این به روز رسانی همچنین شامل یک تلفیق توکن با نسبت ۱۰۰۰:۱ بود. با این وجود، این به روز رسانی نتوانست اعتماد سرمایه گذاران را افزایش دهد و در نتیجه، فشار فروش طی ماه های بعد ادامه یافت.

پیش بینی قیمت سیف مون

احتمال صعودی شدن روند قیمت «سیف مون»| هنوز برای ورود به بازار زود است


تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت سیف مون نشان می دهد که این ارز در حال تلاش برای شکست روند نزولی خود است. با این حال، قیمت باید یک کندل هفتگی بالاتر از خط روند نزولی را برای شکست تایید شده روند نزولی ببندد.

به نظر می‌رسد قیمت سیف مون از حمام خونی که در حال حاضر در بازار کریپتو به راه افتاده، تاثیر چندانی نپذیرفته و تقریبا در همان سطوح ابتدای ماه جاری میلادی معامله می‌شود. این امر نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران هنوز اعتماد زیادی به این پروژه دارند و انتظار می رود قیمت سیف مون به زودی بهبود یابد.

اما پیش از هرگونه پیش‌بینی صعودی قیمت سیف مون، این ارز باید شکست مداوم را با بسته شدن چند کندل سبز هفتگی تأیید کند. قیمت SFM همچنین باید از خط روند نزولی عبور کرده و در نمودار روزانه به بالاترین حد خود برسد. توجه داشته باشید که منطقه ۰.۰۰۱۲-۰.۰۰۱۴ دلار ممکن است همچنان به عنوان یک مقاومت بزرگ عمل کند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که فشار فروش سراسری بر کل بازار کریپتو حاکم است. به نظر می‌رسد میم کوین ها نیز در میان ارزهای دیگر بیشترین ضربه را تحمل کرده و قیمت اکثر آنها ها بیش از ۹۰ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته اند.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha