۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
آینده قیمت توکن استلار چه خواهد شد؟| مسیر سخت پیش روی استلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

آینده قیمت توکن استلار چه خواهد شد؟| مسیر سخت پیش روی استلار

علیرغم حرکت مثبت ارزهای دیجیتال در روز جمعه، پیش بینی قیمت برای استلار همچنان نزولی بوده و تغییری در نمودار قیمت مشاهده نمی شود.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش روز، پیش‌بینی قیمت برای رمز ارز استلار درست مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار نزولی است. این در حالیست که علیرغم بازگشت چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال در روز جمعه، استلار نتوانست ضررهای خود را جبران کند.

در حال حاضر متوسط زیان این هفته استلار به ۱۵.۴۷ درصد رسیده که بخشی از افت ضرر روزهای گذشته را در روز جمعه جبران کرد. اما این ارز قدیمی همچنان در مسیر ثبت پنجمین باخت هفتگی متوالی خود باقی مانده است.

این بدترین حالت ممکن برای استلار از زمان بسته شدن کندل هفتگی این ارز در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ یعنی آخرین باری که جفت XLM/USDT متحمل پنج ضرر هفتگی متوالی شد به حساب می آید.

از نظر فنی، تشکیل یک چکش توسط کندل روزانه پنج‌شنبه بر روی پشتیبانی ۰.۱۱۹۵ امکان جهش در روز را فراهم کرده که این امر منجر به افزایش ۱۲.۶ درصدی جفت ارز XLM/USDT در روز شده است. فشار قوی‌تر به سمت روند صعودی که قیمت بسته شدن کندل هفتگی را به بالای ۰.۱۵۱۶ می‌رساند، علامت خوبی برای بهبود و تقویت پیش‌بینی‌های صعودی قیمت استلار خواهد بود.


پیش بینی قیمت استلار

آینده قیمت توکن استلار چه خواهد شد؟| مسیر سخت پیش روی استلار

جهش در حمایت ۰.۱۱۹۵ امکان فشار بالقوه به سمت پایین ترین سطح ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ در ۰.۱۵۱۶ را فراهم می کند. گاوها باید این مقاومت و یک مقاومت اضافی را در نقطه قیمت ۰.۲۰۰۷ (کمترین قیمت ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ و بالاترین قیمت ۴ مارس ۲۰۲۲) پشت سر بگذارند تا روند بازگشت صعودی این ارز شتاب بگیرد.

اگر پیشرفت قیمت برای پشت سر گذاشتن مقاومت ۰.۲۵۵۷ دلار (بالاترین قیمت ۸ فوریه ۲۰۲۲) شتاب بگیرد، ممکن است فشار فروش از روی استلار کاهش یابد. این موضوع همچنین در را برای پیشرفت اضافی به سمت قیمت ۰.۳۰۲۱ دلار (بالاترین قیمت های ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ و دسامبر ۲۰۲۱) خواهد گشود.

اما در صورتیکه حمایت در نقطه ۰.۱۱۹۵ از بین برود، شاهد اصلاح قوی در قیمت استلار خواهیم بود. این کاهش قیمت فوراً حمایت ۰.۰۸۶۸ (بالاترین سطح ۱۵ فوریه ۲۰۲۰ و پایین ترین حد در ۱ آگوست ۲۰۲۰) را هدف قرار خواهد داد.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha