۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
۱۰ تن روغن احتکار شده در شاهرود کشف و بین مردم توزیع شد
معاون استاندار سمنان:

۱۰ تن روغن احتکار شده در شاهرود کشف و بین مردم توزیع شد

شاهرود- جلالی، معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار در تمام استان در دست اجرا است، گفت: روز گذشته ۱۰ تن روغن احتکار شده کشف و بین مردم توزیع شد.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل تب روانی حذف ارز ترجیحی و همچنین تنظیم بازار در استان سمنان بیان کرد: گشت های مشترک در تمام شهرستان های استان به همت ستاد تنظیم بازار در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه مقابله با گران فروشی و احتکار از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان سمنان قرار دارد، افزود: نظارت مشترک با هدف مبارزه با تخلفاتی مثل کم فروشی از دیگر اقداماتی است که در دست اجرا قرار دارد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مردم نگران توزیع محصولات و اقلام اساسی نباشند چرا که کمبودی وجود ندارد، گفت: نظارت بر تطابق قیمت‌ها با نرخ‌های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور و استان سمنان در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

جلالی با بیان اینکه چهار تن شکر و سه تن برنج روز گذشته در شاهرود کشف و ضبط شد، تاکید کرد: ۱۰ تن روغن احتکار شده در شاهرود کشف و بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان شاهرود ۵۰ بازرس به صورت دو شیفت در راستای تنظیم بازار و رصد آن فعالیت دارند، گفت: مردم نیز می توانند گزارش های خود از احتکار و تخلفات دیگر را به مراجع ذی ربط اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تب اصلاح ارز ترجیحی در روزهای اخیر نگرانی هایی را برای مردم پدید آورد و سبب شد تا صفوف طولانی مقابل برخی مغازه‌ها در استان شکل گیرد، گفت: دولت در زمینه تنظیم بازار مدیریت خوبی بر شرایط دارد.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha