۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
قیمت برنج و شکر افزایشی نیست/ افزایش ۲۰ درصدی قیمت زولبیا
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد؛

قیمت برنج و شکر افزایشی نیست/ افزایش ۲۰ درصدی قیمت زولبیا

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تن برنج و شکر در اختیار استان تهران قرار گرفته و قیمت این اقلام افزایشی نیست، گفت: زولبیا حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت اله عسگری عصر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان تهران که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه از لحاظ تامین کالاهای اساسی و ذخیره در انبارها هیچ مشکلی نداریم اظهار داشت: ۸ هزار تن شکر و ۸ هزار تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی‌کند.

عسگری با بیان اینکه کالاها با اطلاع قبلی افزایش قیمت خهواهند داشت گفت: قیمت خرما هنوز تعیین شده و در مورد زولبیا نیز حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالاهای اساسی تبدیل خواهد شد و در زمینه توزیع کالاهای اساسی تاکید داریم که این اقلام به صورت اینترنتی توزیع شوند.

وی گفت: طی یک ماه اخیر شش هزار پرونده تعزیراتی تشکیل شده است که تاکید بر این موضوع است که تعیین تکلیف این پرونده ها تسریع شود و طرح نظارت نیز برای ماه رمضان یقینا تشدید می شود.

کد خبر: ۱۵٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha