۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه زنگ خطری برای ماه آینده کشور است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه زنگ خطری برای ماه آینده کشور است

وقف چی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: عدم جوجه ریزی توسط مرغداری‌ها، کشور را در زمینه تامین جوجه یک‌روزه با مشکل موجه می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی وقف‌چی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص معدوم سازی جوجه‌های یک روزه، گفت: از بین بردن جوجه‌های یک روزه به عنوان سرمایه ملی زیان بسیار زیادی را برای کشور به همراه دارد و زنگ خطری برای چند هفته آینده کشور است.
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پایین بودن قیمت مرغ علی‌رغم هزینه تولید بالا، افزود: عدم جوجه ریزی توسط مرغداری‌ها، کشور را در زمینه تامین جوجه یک‌روزه با مشکل موجه می‌کند.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیل از بین بردن جوجه‌های یک روزه عدم وجود تقاضا در بازار و توقف جوجه ریزی مرغداری‌ها است، تصریح کرد: تداوم توقف جوجه ریزی توسط تولیدکنندگان مرغ گوشتی منجر می‌شود تا شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ در باز طی هفته‌های آتی باشیم و این موضوع مصرف‌کنندگان را نیز با مشکل افزایش قیمت مواجه می‌کند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه لازم است تا وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و سایر بخش‌های ذی‌ربط مشکل به وجود آمده در زمینه پرورش مرغ گوشتی را برطرف کنند، عنوان کرد: در حال حاضر متاسفانه شاهد هستیم جوجه‌های یک روزه در چرخه تولید قرار نمی‌گیرند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

کد خبر: ۱۵٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha