۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
ساعت کاری جدید بازار مسقف و پاساژها در کرمان/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی
استاندار کرمان اعلام کرد

ساعت کاری جدید بازار مسقف و پاساژها در کرمان/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی

کرمان - استاندار کرمان از فعالیت بازار مسقف و پاساژها تا ساعت ۱۹ در استان کرمان خبر داد و گفت: اصناف باید پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جواد فدائی ظهر یکشنبه در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خصوص فعالیت صنوف اظهار داشت: واحدهای صنفی پر خطر همچنان بسته خواهند ماند اما  ساعت کار واحدهای صنفی کم خطر و دارای خطر متوسط تا ساعت ۱۸ عصر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صنوف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صنوف و درخواست فرمانداران و اتاق اصناف و با توجه به گرمای هوا در این ستاد مصوب شد ساعت کار بازار، پاساژها و مجتمع ها در استان کرمان از ساعت ۱۸ به ساعت ۱۹ تغییر پیدا کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مسئول آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی به اصناف خواهد بود، بیان داشت: اتاق اصناف، بسیج، صدا و سیما، اتحادیه ها موظف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستند.

فدایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند روز اخیر ازدحام مردم در دفاتر پیشخوان دولتی برای دریافت سیمکارت زیاد شده است، طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای جلوگیری از این ازدحام ها و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از عصر شنبه ۳۰ فروردین ثبت نام حضوری برای سیم کارت رایگان در تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی در سراسر استان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شوند هیچ گونه مشکلی در رفع محدودیت ها نخواهیم داشت، اظهار داشت: عدم رعایت نکات بهداشتی مشکل اصلی بازگشایی مراکز تجمعی است اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند هیچ رفع محدودیتی در مورد مساجد و مراکز مذهبی هم نخواهیم داشت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مقرر شد در خصوص باز شدن مراکز پلاک گذاری فعلا همان مصوبه ۲۱ اسفندماه سال گذشته اجرا شود، گفت: با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت 22 دفتر زیارتی مرتبط با حج و زیارت بلامانع است.

کد خبر: ۱۵٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha