۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
اعلام آمادگی ستاد عتبات عالیات همدان برای آبرسانی به روستاهای محروم
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

اعلام آمادگی ستاد عتبات عالیات همدان برای آبرسانی به روستاهای محروم

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اعلام آمادگی ستاد عتبات عالیات استان همدان نسبت به آبرسانی روستاهای محروم خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر در نشست با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به منظور مشارکت در موضوع آبرسانی به مناطق محروم گفت: در حال حاضر دولت درخصوص موضوع آبرسانی به روستاها به ویژه روستاهای محروم تاکید فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع آبرسانی به روستاهای محروم با مصوبه ابلاغی از سوی وزارت نیرو در حال حاضر با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال پیگیری است، بیان کرد: در همین راستا تخصیص ۵۰۹ میلیارد تومان اعتبار به همین منظور در دستور کار قرار گرفت که مجموعا اعتبارات سال گذشته استان به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کرد.

بختیاری فر افزود: آبرسانی به ۱۶۰روستای محروم استان با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار با همکاری قرارگاه بسج سازندگی در دستور کار است.

وی همچنین به همکاری خیرین در پروژه های جهاد آبرسانی اشاره کرد و گفت: ورود موکب داران به موضوع آبرسانی و یا ترویج فرهنگ بهینه مصرف در ایام خاص نظیر محرم، صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان می تواند کمک حائز اهمیتی برای شرکت آب و فاضلاب استان باشد.

وی درخصوص اعلام آمادگی ستاد عتبات به منظور ورود به موضوع آبرسانی به روستاهای محروم نیز گفت: پس از تهیه لیست نیاز روستاهای استان مراتب جهت همکاری به اطلاع ستاد خواهد رسید.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha