۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
زیرساخت‌های ریلی مازندران برای جذب مسافران اکو احیا شود
در گفت‌وگو با بازار؛

زیرساخت‌های ریلی مازندران برای جذب مسافران اکو احیا شود

ساری- ایزدی، سرپرست میراث فرهنگی مازندران احیای زیرساخت‌های ریلی را برای جذب گردشگران اکو و رونق گردشگری در استان لازم دانست.

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برپایی رویداد ساری ۲۰۲۲ اظهار داشت: در این رویداد سفرای ۹ کشور عضو اکو و نمایندگان سفرای سه کشور دیگر حضور دارند.

وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری، اقتصادی و تجاری استان در این رویداد معرفی شده است، ادامه داد: این رویداد اقتصاد گردشگری استان را متحول می کند و احیای محور ساحلی و امکانات تفریحی دریایی جزو برنامه ها است.

وی ادامه داد: با توجه به اشتراکات فرهنگی با کشورهای عضو اکو، پیش بینی می شود مبادلات اقتصادی مازندران با این کشورها توسعه یابد و شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به استان باشیم.

ایزدی با عنوان اینکه بسته هایی با زبان انگلیسی تهیه شد، افزود: ظرفیت های کشاورزی، صنعتی و گردشگری استان در این بسته معرفی شده است.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران گفت: در حال حاضر در بخش کشاورزی ظرفیت برای صادرات محصولات وجود دارد و در بخش گردشگری نیازمند تقویت زیرساخت ها برای جذب گردشگران خارجی هستیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به امکانات ریلی و جاده ای از جمله اهداف و برنامه ها است زیرا زیرساخت های موجود مربوط به گذشته است و باید محورهای ریلی احیا شود.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha