۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
مأموریت مجلس به کمیسیون اجتماعی برای پیگیری رفع مشکل ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌بگیر
در صحن علنی مطرح شد؛

مأموریت مجلس به کمیسیون اجتماعی برای پیگیری رفع مشکل ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌بگیر

نیکزاد، نایب رئیس مجلس به کمیسیون اجتماعی مجلس مأموریت داد تا با برگزاری جلساتی با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکل ثبت‌نام جاماندگان یارانه‌بگیر در سامانه رفاه را پیگیری کند.

به گزارش بازار، علی حدادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: نکته بسیار مهمی که در شرایط کنونی در سطح جامعه نگرانی ایجاد کرده است، وضعیت جامانده‌های یارانه‌بگیر است چرا که اعلام شد سامانه‌ رفاه به منظور ثبت‌نام این افراد باز شده است اما از روز گذشته تاکنون پیام‌های زیادی دریافت کردیم که افراد نمی‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام ارزشمندی است که در راستای اصلاح ساختار نظام اقتصادی اتفاق می‌افتد اما اکثر جاماندگان یارانه‌بگیر که نمی‌توانند در سامانه رفاه ثبت‌نام کنند از جمله دهک‌هایی هستند که یارانه شامل آنها می‌شود بنابراین لازم است در این رابطه تذکر داده شود تا با اصلاح مشکل ایجاد شده مردم بتوانند در سامانه رفاه ثبت‌نام کنند.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده خطاب به نمایندگان دولت حاضر در نشست افزود: این حرف درست و دقیقی است بنابراین هم کمیسیون اجتماعی مجلس و هم نمایندگان دولت آقایان حسینی و ادیانی به این موضوع عنایت داشته باشید تا به گونه‌ای عمل شود که شیرینی این کار به تلخی تبدیل نشود.

وی یادآور شد: تعدادی از دریافت یارانه جا مانده‌اند و این در حالی است که سامانه رفاه که باید در آن ثبت‌نام کنند درست عمل نمی‌کند بنابراین نیاز است در این رابطه تذکر جدی دهید بنابراین از آقای ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی می خواهیم که در این رابطه جلساتی را با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کند.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha