۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
هدف گذاری برای ساخت مسکن با کیفیت| قیمت گذاری با واقعیت همخوانی داشته باشد
رئیس انجمن انبوه‌سازان گلستان مطرح کرد؛

هدف گذاری برای ساخت مسکن با کیفیت| قیمت گذاری با واقعیت همخوانی داشته باشد

گرگان- مرتضوی، رئیس انجمن انبوه‌سازان گلستان گفت: قیمت گذاری مسکن در طرح جهش تولید باید با ذکر همه جزئیات و دقیق باشد و همچنین باید ساخت مسکن باکیفیت و با دوام را مد نظر قرار دهیم.

سیدمحمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: قیمت گذاری مسکن در طرح جهش تولید باید با ذکر همه جزئیات و دقیق باشد و همچنین باید به سمت ساخت مسکن باکیفیت و با دوام حرکت کنیم که از محیط مناسب زندگی هم بهره مند باشد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان گلستان افزود: امروزه توان خریدار و متقاضی در حد نازل قرار دارد و دولت باید تلاش کند آن را به شکل مطلوبی افزایش دهد.

وی گفت: دولت می‌تواند تغییراتی در الگوی ساخت به وجود بیاورد که منجر به کاهش قیمت تمام شده شود اما باید کیفیت مسکن را به هیچ وجه فدای قیمت نکنیم و تلاش کنیم در این زمینه بهترین و بالاترین سطح خدماتی را برای بهره برداران منظور کرده و خدمات مهندسی را به بهترین شکل فراهم کنیم تا در این طرح ها استفاده شود.

مرتضوی اضافه کرد: قیمت گذاری هم باید با واقعیت‌های امروز همخوانی داشته و به گونه‌ای باشد که سازندگان در پروسه اجرایی وقفه ای نداشته باشند و بتوانند به صورت مستمر و ممتد کارها را به سرانجام برسانند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان گلستان بیان کرد: کاهش زمان در رسیدن به هدف و بالابردن سرعت اجرایی پروژه ها از دیگر عواملی است که می‌تواند به مناسبت شدن قیمت تمام شده، کمک کند.

وی با تأکید بر توجه به تورم، گفت: نکته مثبتی که وزارت راه و شهرسازی در قراردادها منظور کرده، تعدیل است که براساس شاخص های سازمان برنامه و بودجه مشخص می شود.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور بیان کرد: واقع‌نگری و استفاده از قیمت مناسب تمام شده که کمترین آسیب را به خریداران وارد کند و سازندگان هم بتوانند به خوبی پروژه‌ها را به اتمام برسانند یکی از راه های کسب موفقیت در این طرح است.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha