۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
«عدم ثبات قیمت» پاشنه آشیل توسعه صنعت| ورود فناوری با رفع تحریم ممکن می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

«عدم ثبات قیمت» پاشنه آشیل توسعه صنعت| ورود فناوری با رفع تحریم ممکن می شود

گرگان- یارمحمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان با بیان این که «عدم ثبات قیمت» پاشنه آشیل توسعه صنعت است، گفت: ورود فناوری نو و جدید با رفع تحریم ممکن می شود.

علیرضا یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: مجموعه درسا صنعت با برند «میترال آلومینیوم» تولیدکننده در و پنجره و نمای مدرن است که به صورت تخصصی در زمینه آلومینیوم فعالیت می کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان افزود: شرکت، تاییدیه استاندارد ملی، تأییدیه دفتر فنی، تاییدیه بهبود انرژی و تاییدیه آلمان را داشته و انواع پروفیل ها را تولید می کند.

وی توضیح داد که فعالیت کارخانه حدود دو سال است که در شهرک صنعتی کردکوی آغاز شده و به عنوان بزرگترین شرکت درب و پنجره سازی در شمال کشور مطرح است.

یارمحمدی ادامه داد: ۵۰ نفر در این شرکت به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند و شعب ما در شاهرود و تهران واقع شده و در ساری، رشت، اصفهان و کاشان نمایندگی داریم و عاملیت فروش ما در کل کشور پراکنده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: ظرفیت تولید حدود ۵۰ تن محصول را داشته و در سال ۱۴۰۱ با توجه به سیاست گذاری ها، بنا داریم این تولید حداقل ۲۵۰ درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان این که مواد اولیه خود را از بورس تهیه می کنیم، افزود: از بیلت آلومینیوم استفاده می کنیم و مواد اولیه با کیفیت و از برند درجه یک هستند.

یارمحمدی بیان کرد: بزرگترین چالش در صنعت، عدم ثبات قیمت است به دلیل آن که ثبات قیمت وجود ندارد آن میزان ایجاد اعتبار و یا هزینه برای اعتمادسازی بیشتر فراهم نیست لذا بسیاری از سرمایه گذاری های مجموعه که باید در راه رشد و تعالی و بهبود کیفیت و طرح توسعه اتفاق بیفتد به عنوان «سرمایه در گردش» استفاده می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: مهم ترین مسئله برای تولیدی ها، رفع تحریم ها است؛ فارغ از این که واردات و صادرات برای ما درآمدزایی خواهد داشت با رفع تحریم ها ورود تکنولوژی برای ما تسهیل می شود.

وی عنوان کرد: در شرکت نیروی متخصص فعالیت داشته، نیروهای که در کشورهای اروپایی هم آموزش دیده اند و ماشین آلات ما هم از آلمان و ایتالیا است و این ظرفیت را داریم که بتوانیم لایسنس شرکت های اروپایی را اخذ کرده و تولیدات کشور و خارج از کشور را انجام دهیم و این چشم انداز با توجه به شرایط تحریم سخت است.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha