۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
فراخوان برای اجرای طرح‌های اصلاح روشنایی معابر کلانشهر تهران

فراخوان برای اجرای طرح‌های اصلاح روشنایی معابر کلانشهر تهران

ساتبا فراخوانی را برای سرمایه گذاری جهت اصلاح روشنایی معابر کلانشهر تهران و جایگزینی با لامپ‌های کم مصرف LED منتشر کرد.

به گزارش بازار، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) فراخوانی را برای سرمایه گذاری جهت اصلاح روشنایی معابر کلانشهر تهران و جایگزینی با لامپ‌های کم مصرف LED منتشر کرد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

پیرو اعلام فراخوان عمومی اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی و محیط زیست و بر اساس آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست مصوب شورای عالی انرژی و دستورالعمل اجرایی آن، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) به عنوان دبیرخانه بازار مذکور از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در سرمایه گذاری در طرح روشنایی معابر شهر تهران دعوت به عمل می‌آورد.

متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را مکتوب تا یکم خرداد ۱۴۰۱ به نشانی تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا ارسال کنند.

به منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به سوالات، دفتر سیاست گذاری و توسعه و فضای کسب و کار بهره وری انرژی با شماره تماس‌های ۸۸۰۸۵۰۰۶-۰۲۱ الی ۹ (داخلی ۴۷۵) و ۸۸۰۸۶۱۴۵ –۰۲۱ و ۸۸۰۸۴۶۸۶ – ۰۲۱ مرتبط تعیین شده است.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha