۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
ادامه روند نزولی ارز دیجیتال VET در صورت عدم حمایت گاوها| سطح حمایت بعدی کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی ارز دیجیتال VET در صورت عدم حمایت گاوها| سطح حمایت بعدی کجاست؟

ارز دیجیتال «وی چین» که توکن آن با نام تجاری VET شناخته می شود، برای پنجمین روز متوالی با اصلاح قیمت روبرو شده که راه را برای اصلاح بیشتر قیمت طی روزهای آتی خواهد گشود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال «وی چین» که توکن آن با نام تجاری VET شناخته می شود، برای پنجمین روز متوالی با اصلاح قیمت روبرو شده که راه را برای اصلاح بیشتر قیمت طی روزهای آتی خواهد گشود.

افت شدید قیمت این ارز اما به دنبال کاهش بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو در بازار و رسیدن قیمت بیت کوین به زیر مرز ۳۳۰۰۰ دلار با شدت بیشتری روبرو شد. ارزش توکن VET در زمان نگارش این گزارش ۴.۵ درصد کاهش یافته است.

کاهش قیمت وی چین در ماه می، نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بازار بسیار کمتر بوده است؛ با این حال، اگر گاوها نتوانند از افت بیشتر قیمت توکن VET به زیر سطح حمایت فوری در ۰.۰۳۹۲۱ دلار جلوگیری کنند، قیمت این ارز ممکن است به شدت سقوط کند.

تجزیه و تحلیل رفتار اخیر قیمت VET نشان می دهد که بهبود قیمت به دنبال شکستن الگوی گوه نزولی است اما قبل از ادامه روند نزولی به نظر می رسد به نقطه ۰.۰۸۶۹۹ به عنوان مقاومت پیش روی خود خواهد رسید. به دنبال کمبود محرک های اساسی برای اقدام قیمت، این سوال مطرح می شود که پیش بینی قیمت وی چین برای مابقی ماه می ماه چیست؟

پیش بینی قیمت وی چین

ادامه روند نزولی ارز دیجیتال VET در صورت عدم حمایت گاوها| سطح حمایت بعدی کجاست؟


حمایت ۰.۰۳۹۲۱ هدف فوری برای اقدام قیمت وی چین محصوب می شود. این حمایت آخرین بار در تاریخ ۲۴ فوریه ظاهر شده و پس از آن، قیمت ویچین رو به افزایش گذاشت. جهش از این نقطه حمایت امکان حرکت بازیابی را فراهم می کند که در ابتدا ۰.۰۵۰۴۳ را هدف قرار خواهد داد.

شکستن این مقاومت و محدود شدن خط روند اوج های اخیر، قبل از اینکه مقاومت ۰.۰۷۵۸۸ دلار آخرین بار به عنوان یک هدف قیمت اضافی به سمت بالا ظاهر شود، در را به سوی ۰.۰۶۲۳۵ (بالاترین قیمت های ۱۶ فوریه و ۱۵ مارس) باز خواهد کرد.

اما تنها بازگشایی سطوح مقاومت در ۰.۰۸۶۹۹ دلار (بالای ۳۰ مارس) و ۰.۰۹۹۲۹ دلار (بالای ۵ دسامبر ۲۰۲۱) می تواند نوید بخش صعودی شدن روند قیمت وی چین باشد.

اگر گاوها نتوانند حمایت را در ۰.۰۳۹۲۱ دلار حفظ کنند، مسیر برای افت شدید به سمت ۰.۰۲۵۷۸ دلار باز خواهد شد که پایین ترین حد قیمت در ۲ فوریه است. یک افت اضافی زیر این حمایت، ۰.۰۲۰۰۴ دلار (کمترین سطح ۱۱ ژانویه) را وارد ترکیب نمودار قیمت می کند. همچنین O.۰۰۸۵۳ دلار یک هدف نزولی اضافی محسوب می شود که تنها در صورت وقوع وخامت بیشتر قیمت ظاهر خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha