۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
صدور ویزای رایگان برای جذب مسافران جام جهانی فوتبال/ رونمایی از پلاک گردشگری
وزیر میراث فرهنگی عنوان کرد

صدور ویزای رایگان برای جذب مسافران جام جهانی فوتبال/ رونمایی از پلاک گردشگری

ساری- وزیر میراث فرهنگی با اشاره به صدور رایگان ویزا برای ورود مسافران جام جهانی قطر به ایران گفت: این طرح گامی برای رونق گردشگری است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزت الله ضرغامی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه صدور ویزا برای ورود به کشور در ایام مسابقات جام جهانی فوتبال قطر رایگان می شود، آن را گامی برای رونق مسیر گردشگری ذکر کرد.

وی افزود: هدف از این اجرای این طرح این است که امکان جذب مسافران جام جهانی برای سفر به مناطق مختلف کشور از جمله مازندران فراهم شود.

وی همچنین به طراحی پلاک جدید گردشگری ایران برای تسهیل سفرهای زمینی گردشگران داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: ترویج سفرهای خارجی زمینی بین گردشگران داخلی و خارجی از اهداف آن است.

ضرغامی با اشاره به اینکه کمپرها از جمله ظرفیت های جذب گردشگر خارجی به شمار می روند، افزود: ایرانی ها در این حوزه سلیقه خوبی دارند و برخی از آن ها در سطح جهانی فعالیت می کنند و علاوه براین با برخی کشاورزهای منطقه برای رونق گردشگری زمینی رایزنی هایی شده است.

وزیر میراث فرهنگی یادآور شد: طرح پلاک گردشگری ایران با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی تهیه و اجرا می شود و اولویت اساسی ما در این بخش، ترویج سفرهای زمینی بین گردشگران داخلی و خارجی است.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha