۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
معدوم سازی جوجه یک روزه نداشتیم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

معدوم سازی جوجه یک روزه نداشتیم

مشهد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه استان و بررسی‌های انجام‌شده هیچ چگونه معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه در این استان انجام‌نشده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی محمدرضا اورانی افزود: میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی استان طی سال گذشته ۹۱ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۱۲ قطعه  بوده که نسبت به سال قبل به میزان۷۶ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۶۰ قطعه از افزایش معادل ۴۲ درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: به علت شیوع کرونا و کاهش مصرف مرغ  و با توجه به افزایش تولید گوشت  مرغ، در راستای حمایت از مرغداران گوشتی ، شرکت پشتیبانی امور دام  خراسان رضوی اقدام به عقد قرارداد خرید گوشت مرغ به میزان چهار هزار و ۸۰۰ تن به قیمت کیلویی ۱۲۹ هزار ریال  کرده که تاکنون سه هزار و ۶۰۰ تن آن  تحویل‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: میزان جوجه ریزی انجام‌شده استان  از ابتدای سال جاری تا  ۲۷ فروردین‌ماه ، معادل شش میلیون و ۲۸۷ هزار و ۹۴۷ قطعه بوده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  یک و نیم درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۴٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha