۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
فروش سیم کارت به صورت آنلاین انجام می شود
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

فروش سیم کارت به صورت آنلاین انجام می شود

جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: فروش سیم کارت از امروز تا اطلاع ثانوی فقط بصورت آنلاین صورت می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «حسین فلاح جوشقانی» گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اینکه بتواند وام یک میلیون تومانی مربوط به کرونا را در اختیار سرپرست های خانوار قرار دهد از آنان خواسته با سیم کارتی که به نام خودشان ثبت شده کد ملی خود را ارسال کنند.

وی اظهارداشت: طبق بررسی ها مشخص شده ۲,۵ میلیون نفر از سرپرست های خانوار هیچ سیمکارتی به نام آنان نیست البته اینطور نیست که افراد مدنظر سیمکارت ندارند بلکه سیمکارت دارند اما به نام خودشان نیست.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این امر باعث شد مردم نگرانی داشته باشند و از طرفی اپراتورها برای پوشش دادن این قضیه اعلام کردند سیمکارت را رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

وی افزود: اپراتورها بدون هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات تصمیم گرفته بودند سیمکارت های رایگان را ارائه کنند که این اتفاق باعث تشکیل صف های طولانی و شلوغی عجیب دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر فروش اپراتورها شد؛ شلوغی و صف‌هایی که با پروتکل ‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند همخوانی نداشت.

فلاح جوشقانی اظهارداشت: پس از انتشار تصاویر از تشکیل صف‌ های طولانی برای دریافت سیمکارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این قضیه واکنش نشان داد و همچنین سازمان بلافاصله به اپراتورها ابلاغ کرد تا اطلاع ثانوی فروش سیمکارت بصورت حضوری ممنوع و تنها از طریق پرتال اپراتورها امکان پذیر است.

وی یادآورشد: فروش سیمکارت از امروز تا اطلاع بعدی از سوی سازمان تنظیم مقررات به صورت آنلاین انجام می شود در ضمن تحویل سیمکارت و احراز هویت هم از طریق شرکت پست و ماموران پست صورت می گیرد تا بدون مشکل این دوره پشت سر گذاشته شود و در عین حال افراد نیز بتوانند در این شرایط تسهیلاتی که به آن نیاز دارند را دریافت کنند.

کد خبر: ۱۴٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha