۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
سرمایه گذاران شیبا مراقب باشند| احتمال سقوط آزاد قیمت SHIB در بازار
تحلیل بازار رمزارزها؛

سرمایه گذاران شیبا مراقب باشند| احتمال سقوط آزاد قیمت SHIB در بازار

با ریزش چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، رمزارز محبوب شیبا نیز با اصلاح شدید قیمت روبرو شده و حمایت کلیدی خود را از دست داده است.

به گزارش بازار، با کاهش تقاضا برای ارزهای دیجیتال طی سقوط شدید بیت کوین، قیمت شیبا اینو از سطح حمایت مهم عبور کرده و دچار ریزش شدیدی شد. در حال حاضر، هر توکن SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷۴ دلار معامله می شود که پایین ترین رقم از ژانویه امسال بوده و نسبت به بالاترین سطح خود در سال جاری بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است. در نتیجه، ارزش بازار این سکه بیش از ۹.۲ میلیارد دلار است که آن را به شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل می کند.

شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال در موقعیتی بسیار سخت گرفتار شده اند. از یک سو، داده های اکثر صرافی ها نشان می دهد که تقاضا برای ارزهای دیجیتال طی چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته، اما از سوی دیگر، محرک های قیمت قابل توجهی که در طول دوران همه‌گیری کرونا ایجاد شده بود، امسال کاهش یافته است.

در عین حال، اکثر افرادی که در سال ۲۰۲۱ بیشتر وقت خود را صرف تجارت رمز ارزها و سهام شرکت های بین المللی کرده اند، اکنون به سر کار بازگشته اند. این امر با این واقعیت منعکس می شود که نرخ بیکاری در آمریکا به ۳.۶٪ کاهش یافته و ارزش بسیاری از میم کوین ها که به شدت مورد علاقه معامله گران بود نیز کاهشی محسوس داشته است.

در همین حال، فدرال رزرو به طور فزاینده ای سیاست های جنگ طلبانه اتخاذ کرده و به تازگی اعلام کرد که به افزایش نرخ های بهره بانکی در آمریکا ادامه خواهد داد. مجموع این شرایط به خوبی توضیح می دهد که چرا ارزش اکثر دارایی ها مانند سهام و اوراق قرضه اخیراً به شدت کاهش یافته اند.


پیش بینی قیمت شیبا اینو

سرمایه گذاران شیبا مراقب باشند| احتمال سقوط آزاد قیمت SHIB در بازار

وضعیت نمودار روزانه قیمت توکن SHIB خوب به نظر نمی رسد. این ارز به زیر سطح حمایت مهم ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح در ژانویه امسال بود. همچنین کمی به زیر خط روند نزولی که با رنگ قرمز نشان داده شده حرکت کرده است. علاوه بر این، به زیر سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی بازگردانده شده است.

بنابراین، با هدف قرار دادن سطح حمایت کلیدی بعدی در ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار، احتمالاً شیبا همچنان سقوط خواهد کرد. با این حال، حرکت بالاتر از مقاومت کلیدی در ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار، نشان دهنده وجود خریداران بیشتر در بازار خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۹٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha