۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد

پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه

کرمانشاه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در این استان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب برای اشتغالزایی در استان کرمانشاه دو هزار و ۶۴۲ هزار میلیارد تومان بوده که از میزان یک هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و تاکنون یک هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین درصد تسهیلات پرداختی نسبت به کل اعتبارات مصوب ۵۲ درصد و تسهیلات پرداخت شده نسبت به کل اعتبارات تخصیص داده شده ۹۲ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: این اعتبارات شامل مواردی از جمله کمک‌های فنی و اعتباری است که اعتبار مصوب کمک‌های فنی و اعتباری ۸۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان بوده که ۸۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان آن تخصیص داده شده و ۴۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان آن پرداخته شده است همچنین درصد تسهیلات پرداختی نسبت به کل اعتبارات ۵۱ درصد و درصد تسهیلات پرداخت شده نسبت به کل اعتبارات تخصیص داده شده ۵۴ درصد بوده است.

عزیزی گفت: همچنین اعتبارات مصوب بند «ب» تبصره ۱۶ دستگاه‌های حمایتی ۱۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۱۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده و ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی درصد تسهیلات پرداختی نسبت به کل اعتبارات مصوب را ۷۸ و درصد تسهیلات پرداخت شده نسبت به کل اعتبارات تخصیص داده شده را ۱۲۲ اعلام کرد.

کد خبر: ۱۴٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha