۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کشتارگاه‌های مرغ استان همدان در ایام تعطیل فعال باشند
استاندار همدان:

کشتارگاه‌های مرغ استان همدان در ایام تعطیل فعال باشند

همدان - استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید کشتارگاه‌های مرغ استان همدان در ایام تعطیل فعال باشند، گفت: مردم نگران تامین کالاهای اساسی و مصرفی نباشند .

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ویژه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان همدان گفت: باید اتحادیه نانوایان بر ساعت‌های پخت در نانوایی‌ها کنترل و نظارت مستمر داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی، سازمان صمت، پلیس اقتصادی، تعزیرات حکومتی و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار بابد با همه ظرفیت بر گشت مشترک تمرکز و علاوه بر کالاهای اساسی، بر کالاهای دیگر نیز کنترل و نظارت داشته باشند، افزود: مشکل خاصی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مردم از خریدهای هیجانی پرهیز کنند زیرا وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در استان مطلوب است، گفت: کشتارگاه‌های مرغ استان همدان در ایام تعطیل باید فعالیت داشته باشند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی و مصرفی نباشند زیرا نیاز بازار به‌صورت کامل تامین و به موقع توزیع می‌شود، گفت: قند، شکر و برنج مورد نیاز مردم، به شکل مناسب و مستمر در بازار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان در فرایند جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ باید نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند، افزود: در حوزه آرد و نان نظارت اکیپ‌های مشترک بازرسی تشدید خواهد شد و کیفیت، وزن، ساعات پخت و آموزش نیروهای کادر، از جمله مواردی است که مورد بررسی مستمر قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha