۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
راه اندازی اکیپ های «مروجین مصرف بهینه آب» در همدان
با تاکید بر لزوم صرفه جویی صورت گرفت؛

راه اندازی اکیپ های «مروجین مصرف بهینه آب» در همدان

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از راه اندازی اکیپ های مروجین مصرف بهینه آب در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب همدان، فرهاد بختیاری فر در مراسم مانور خودرویی اکیپ های مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب، با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفاظت از منابع آب شرب و جلو گیری از مصارف غیر ضرور انجام شده است، گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و کاهش منابع آبی در سالهای اخیر، راه اندازی تیم های آگاهی دهنده همراه با اخطار به مشترکین بدمصرف در سطح شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه این اکیپ ها شامل خودروهایی با آرم مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب است که با همکاری تعدادی از پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و در سطح شهر همدان اقدام به گشت زنی می کنند، اظهارداشت: هدف از راه اندازی این گروه، فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور مصرف بهینه آب است.

بختیاری فرهمچنین عنوان کرد: اکیپ مروجین آب در صورت مشاهده مصارف غیرضروری و اسراف آب توسط شهروندان اعم از شستشوها و استفاده از آب شرب در ساخت و سازها و غیره به صورت مرحله ای اقدام به تذکر لسانی، اخطار کتبی و درصورت عدم توجه مشترک مذکور به اخطارها، اقدام به قطع آب و یا جمع‌آوری انشعاب این مشترکان خواهند کرد.

وی بار دیگر ضمن دعوت از مردم استان همدان به منظور رعایت الگوی مصرف آب برای گذر از بحران کم‌آبی در سالجاری عنوان کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام می شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha