۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
افزایش ۴ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان خبر داد:

افزایش ۴ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه همدان

همدان - روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش ۴ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه همدان طی ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: باتوجه به کاهش محدودیت های کرونایی و افزایش سفرها، افزایش مصرف سوخت در هفته منتهی به تعطیلات عید فطر پیش بینی شده و سوخت موردنیاز بدون وقفه تأمین و توزیع شد.

وی ادامه داد: امسال و در بازه زمانی هفت روزه ۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت با چهار میلیون لیتر مصرف بیشتر، شاهد رشد ۴۷درصدی مصرف بنزین در مجموع مرکز و شهرستان های دهگانه استان همدان در مقایسه با همین مدت در سال ۱۴۰۰ بودیم.

وی با بیان اینکه منطقه برای مواجهه با مصرف ناگهانی بنزین آماده بود، افزود: با بررسی داده های آماری، مصرف کل بنزین در بازه زمانی عنوان شده در منطقه، ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار لیتر بوده که میزان رشد مصرف در شهرستان های تابعه از ۳۷ درصد تا ۵۹ متغیر بوده است.

روستایی تصریح کرد: با توجه به استقرار استان همدان در مسیرهای مواصلاتی و عبور و مرور جاده ای از شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور، این منطقه در زمره مناطق مهم بوده و ذخیره سازی مطمئن، حمل و نقل ایمن و پایداری سوخت رسانی از حساسیت بالایی برخوردار است.

روستایی اظهار داشت:هفته گشته ۴۲۲ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودرو از خدمات سوخت رسانی۱۰۱ جایگاه عرضه کننده سوخت مایع در این منطقه استفاده کردند که در قیاس با تعطیلات عید فطر سال گذشته، ۱۳۶ هزار دستگاه بیشتر است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان مصرف بنزین در ۷ روز اشاره شده به ناحیه مرکزی همدان و فامنین با ۶ میلیون لیتر و کمترین آن به ناحیه تویسرکان با ۵۱۷ هزار لیتر مصرف اختصاص دارد.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha