۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
دروازه‌های صادراتی عراق به روی کاغذ مازندران باز شد
در گفتگو با بازار؛

دروازه‌های صادراتی عراق به روی کاغذ مازندران باز شد

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به بازشدن دروازه‌های صادراتی عراق به روی محصولات این کارخانه گفت: ماهانه چهار هزار تن کاغذ به این کشور صادر می‌شود.

امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه کاغذی که در کارخانه تولید می شود بهترین نوع برای کتاب های درسی و روزنامه به شمار می رود، ظرفیت این کارخانه را ۱۷۵ هزار تن در سال بیان کرد و افزود: خوشبختانه محصولات این کارخانه به مناطق مختلف صادر می شود.

وی تامین مواد اولیه و خمیرالیاف و مواد شیمیایی را از جمله دغدغه ها بیان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی، دروازه های صادراتی به روی چوب و کاغذ در استان باز شده است.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: قرارداد صادراتی به میزان ۲۵ هزار تن به مقصد کشور عراق و ارزش ۱۲ میلیون یورو به این کشور ارسال شد.

نیک نژاد ادامه داد: ماهانه قرار است چهارهزار تن محصول روانه کشور عراق شود و خوشبختانه هر سه شیفت این کارخانه فعال شده است.

وی با بیان اینکه تولیدات کارخانه برای کاغذ تحریر و چاپ مناسب و کیفی است، از عقد قرارداد با آموزش و پرورش در زمینه تامین کاغذ کتاب درسی خبر داد و گفت: همچنین در تلاش هستیم تا با عقد قراردادهای صادراتی، ارزآوری بیشتری برای استان رقم زنیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha