۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
صدور ۵۵۶ مجوز مشاغل خانگی در استان مرکزی/ مجوزها تا اطلاع ثانوی معتبر است
طی سال گذشته انجام شده است؛

صدور ۵۵۶ مجوز مشاغل خانگی در استان مرکزی/ مجوزها تا اطلاع ثانوی معتبر است

اراک - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی با اشاره به اینکه۵۵۶ مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته در استان صادر شده است، گفت: مجوزها تا اصلاع ثانوی معتبر هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تقی آبایی هزاوه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، با اشاره به اینکه شیوع کرونا روند بسیاری از فعالیت‌ها را دستخوش تغییر کرده و به سوی آنلاین و غیر حضوری سوق داده است، اظهار داشت: پیش از سال جدید نیز صدور مجوزهای مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی صادر شد.

وی در ادامه از عدم تمدید اعتبار مجدد مجوزهای مشاغل خانگی خبر داد و عنوان داشت: با توجه به تصمیم ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، و با تاکید بر لزوم کاهش تردد و مراجعه متقاضیان به دستگاه های اجرایی و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای تمدید اعتبار مشاغل خانگی، مجوزهای مشاغل خانگی که تاریخ اعتبار آن‌ها به اتمام رسیده تا اطلاع ثانوی معتبر بوده و نیاز به تمدید اعتبار ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی گفت: ۵۵۶ مجوز مشاغل خانگی طی سال گذشته با تخصیص تسهیلات به مبلغ ۴۶ میلیارد ریال در استان مرکزی صادر شده و ۳۸۵ کارآفرین دارای مجوز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۲۸ نفر موفق به دریافت ۳۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات شدند.

کد خبر: ۱۴٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha